Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä saa alkaa kävelemään kädet selän takana?

Vierailija
08.05.2022 |

Pienessä etukumarassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt kenenkään kävelevän tuolla tavoin oli hän sitten minkä ikäinen tahansa.

Olet siis itse koohottanut kiireissäsi ja kulkenut etukumarassa nenä puhelimessa, kun et ole nähnyt koskaan?

Vierailija
22/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä iässä tahansa. Hyvä asento varsinkin jos on vähän kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kävelee liian verkkaisesti, tuntuu luontevalta pitää käsiä selän takana, lisäksi pitää selän suorana ja ryhdin parempana.

Vierailija
24/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Philip käveli usein niin.

Vierailija
25/33 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tuota välillä töissä päiväkodissa, kun pihalla käpötellään verkkaiseen tahtiin. Ja olen 33v. Peppuni on niin iso, että se toimii ikäänkuin telineenä käsille siellä takana, hah 😂

Vierailija
26/33 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joku parikymppinen tytönkuikelo pollasteli kädet selän takana hyllyjen välissä ihan seitenkymppisten boomerien tyyliin, meinasi naurattaa :D

Vierailija
27/33 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon kuulu mieluummin pieni takanoja kuin etunoja? "Katselen tässä tiluksia.."

Vierailija
28/33 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset elekielet voi tulkita niinkin, että tuo mies on henkisessä vankilassa jota ilmentää pitämällä käsiä selän takana. Eihän kaikki toki ole samaa mieltä...

tän takia mä vihaan internettiä.... 

kävely kädet seläntakana viittaa yleensä itsevarmuuteen ja yleensä vanha ihmiset viestivät tällä nimenomaan asemaansa yhteiskunnassa, heidän ei tarvitse suojella vatsan aluetta enään...... Jokainen kehonkielen asiantuntija kertoo sulle tämän saman jos perehdyt aiheeseen.

mitään tekemistä "henkisen vankilan" kanssa.

Vierailija
29/33 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet selän takana seisova asento tarkoittaa usein sitä, että henkilö haluaa ottaa etäisyyttä muihin ja haluaa olla rauhassa. Jos toinen selän takana oleva käsi puristaa toisen rannetta tai kämmentä, se kertoo tavasta hillitä itseään. Mitä tiukempi puristus on, sitä selvemmin ele kuvastaa aggression hallintaa.

Vierailija
30/33 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset elekielet voi tulkita niinkin, että tuo mies on henkisessä vankilassa jota ilmentää pitämällä käsiä selän takana. Eihän kaikki toki ole samaa mieltä...

tän takia mä vihaan internettiä.... 

kävely kädet seläntakana viittaa yleensä itsevarmuuteen ja yleensä vanha ihmiset viestivät tällä nimenomaan asemaansa yhteiskunnassa, heidän ei tarvitse suojella vatsan aluetta enään...... Jokainen kehonkielen asiantuntija kertoo sulle tämän saman jos perehdyt aiheeseen.

mitään tekemistä "henkisen vankilan" kanssa.

tämän takia myös ihmiset joilla on valtaa esim maiden johtajat kävelevät usein näin.

Vierailija
31/33 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas kirppiksellä tuli tämä ketju mieleen kun yrmeän näköinen setämies, varmaan kuusissa- seitsemissäkymmenissä kuljeskeli kädet selän takana pienessä etukumarassa kirppishyllyjen välissä nyrpeä ilme naamallaan, ei tainnut herralle kelvollista tavaraa olla tarjolla :P

Vierailija
32/33 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nelikymppisenä aloin tehdä sitä.

Vierailija
33/33 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 71v ja kävelen noin samalla kun tarkastan Suomen armeijaa, sekä varusmiehiä, että materiaalia kuten tankkeja ja ilmatorjuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi