Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttavaa kun Kela lupaa maksaa laskut puolesta eikä silti tee niin!!! VÄLIAIKAINEN, LYHYT TT-TUEN TARVE

Vierailija
08.05.2022 |

Pyysin maksamaan puolesta, koska ihan turha sitä rahaa on kierrättää oman tilini kautta. Muutenkaan en tahdo, että sähkölaskuun tarkoitetusta rahasta menee euroakaan mihinkään suoraveloituksiin, kuten vaikkapa pankin "palvelu"maksuihin.

Toistakaamme, että tarve on lyhytaikainen, pari kuukautta yhteensä.

Niin, Kela itse tarjoaa mahdollisuutta, että maksavat sähkölaskun puolesta. No päätin tarttua mahikseen, koska kuten sanoin, turha sitä rahaa on kierrättää minun tilini kautta. Mutta ei v i t t u ne i.d.i.o.o.t.i.t viitsi ikinä maksaa niitä laskuja!!!!! Eräpäivät menneet jo hyvän aikaa sitten. Raivostuttavaa tuo kelan toiminta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt, että kelan takia tahtoisin muuttaa ulkomaille. Sitä onnen määrää, kun pääsisin lopullisesti eroon kelasta. Se jos mikä olisi UPEA tunne.

Ap

Vierailija
2/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan olla tekemisissä kaiken maailman virallisten tahojen kanssa ja minua v...ttaa, kun ne tahot vaikeuttavat elämääni. Lupailevat tyhjää p a s k a a eivätkä pidä lupauksiaan. Perintäkirjeitä satelee vain virallisen tahon kiusanteon takia. Vttu että vihaankin kelaa yli kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisi kannattanut hoitaa asiat siten ettei tarvi moisiin turvautua.

Vierailija
4/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä minun asioistani p a s k a n vertaa.

Vierailija
5/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sen verran tiedän että ET ole osannut hoitaa talousasioitasi kun moisesta täällä märiset.

Vierailija
6/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen miettinyt, että kelan takia tahtoisin muuttaa ulkomaille. Sitä onnen määrää, kun pääsisin lopullisesti eroon kelasta. Se jos mikä olisi UPEA tunne.

Ap

Ei muuta kun alat pakkaamaan kamojasi. Kela ei sinun perään itke eikä työkkäri. Mitä vielä täällä teet? Ai niin, muualla joutuisi menemään johonkin töihin, hommaamaan asunnon ja maksamaan kaikennäköisiä laskuja kuten lääkkeet, hammashuollon, lääkäreiden, sähkön jne... ihan itse siitä palkastaan minkä töistä saa.

Vierailija
7/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun minähän en tee jo töitä?????? Te ette tiedä minun rahoistani p a s k a n vertaa, mutta jos noin kovasti kiinnostaa, niin asunnossani on sievoinen summa rahaa. Käytössä on sitten vähemmän. Sen enempää en teille kerro, asiani eivät teille kuulu.

Vierailija
8/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sen verran tiedän että ET ole osannut hoitaa talousasioitasi kun moisesta täällä märiset.

V i t t u mikä i d i o o t t i 😂😂😂 Sinä et tiedä minun asioistani yhtään mitään!!!

Vierailija
9/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi saan tt-tukea asunnostani huolimatta ei sekään kuulu teille. Kolmen vuoden kuluttua velkaosuus on lyhentynyt yli 18 tuhannella ja käteen jää myydessä vähintään 120 000 .

Vierailija
10/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saitko kuitenkin rahaa laskuihin edes omalle tilille? Jos haluaa suoraan laskuttajalle niin laittaa laskun yhteyteen viestin että maksakaa suoraan laskuttajalle, muuten rahat tulee omalle tilille.

Vierailija
11/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saitko kuitenkin rahaa laskuihin edes omalle tilille? Jos haluaa suoraan laskuttajalle niin laittaa laskun yhteyteen viestin että maksakaa suoraan laskuttajalle, muuten rahat tulee omalle tilille.

No en tietenkään saanut!! Olisinhan minä ne laskut maksanut itse siinä tapauksessa. Nimenomaan pyysin, että maksavat suoraan laskuttajalle. Eivät ole viitsineet tähän mennessä asiaa hoitaa.

Vierailija
12/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoshullulla on taas vaikeaa.

Vierailija
13/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuessa on seitsemän ARKIPÄIVÄN käsittelyaika

Vierailija
14/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela on aina maksanut laskuni ajoissa silloin, kun olen saanut perustoimeentulotukea. Itse olet nyt jotain sählännyt.

Vierailija
15/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkoshullulla on taas vaikeaa.

Miten hän liittyy tähän??

Vierailija
16/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että huhtikuusta on hieman enemmän kuin seitsemän ARKIPÄIVÄÄ aikaa, i D i o o t t i.

Vierailija
17/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että huhtikuusta on hieman enemmän kuin seitsemän ARKIPÄIVÄÄ aikaa, i D i o o t t i.

Huhtikuun viimeisestä esim. on viisi arkipäivää. Seitsemän käsittelypäivän jälkeen voi mennä vielä kaksi päivää ennen kuin on tilillä.

Vierailija
18/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun minähän en tee jo töitä?????? Te ette tiedä minun rahoistani p a s k a n vertaa, mutta jos noin kovasti kiinnostaa, niin asunnossani on sievoinen summa rahaa. Käytössä on sitten vähemmän. Sen enempää en teille kerro, asiani eivät teille kuulu.

Taidat olla se sama, joka tekee aiheesta täysin samanlaisia lankoja ylikselle. Tyyppi on sekaisin, ei mitään nähtävää.

Vierailija
19/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta onnistuu kaikki mikä tahansa sählääminen missä tahansa asiassa. Jos Kela:n työntekijä onnistuu tekemään yhdenkin päätöksen kerralla täysin oikein ja ajallaan, niin lupaan leipoa 16 munan kermakakun, johon hyppään pää edellä keittiön pöydältä.

Vierailija
20/22 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset itse mokaa paereisan ja laskussan ja unohtavat kelale laitamin laskuihin juuri tuon lauseen:Maksakaa suoraan laskutajalle sihen laskuun. Lisäksi jos vaihdat S.pankki .Ei velota suoramasusopimuksella peniäkään. Sähkö laskun ainaki HELEN saa 1 kerta kuukausi lakutus. Niin ei kerralla tule laskua suurta.Toisin kuin jos otat sen 4 X vuodessa Tai 6 kk. välein ja otikin laskun aikana persauki..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä