Mikä naisia vaivaa kun näkevät jossain ulkona niin on sellainen 3-5 sek kestävä läpitunkeva katse jonka
jälkeen pää kääntyy takaisin menosuuntaan. Tulee mieleen Terminaattorin skanneri.
M44
Kommentit (10)
Ja pyörällä melkeen läpinäkyvissä trikoissa niin pitää ruman miehen kohdalla aina siirtää se olkalaukku takapuolta peittämään. Jaa mistäkö tiedän? Arvaa...
Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä seurauksia 24/7 vauvapalstaharrastuksesta on miehelle irl. Usko huviksesi niin se näkyy naamasta.
Terminaattori-vertauksesta yläpeukku
Miehetki vois alkaa kantaan mukana vaikka pingismailaa että voi sitte ruman naisen kohdalla aina peittää sillä etupuolen pullistuman.
Varmaan miettii jotain itsepuolustus otteita. Mielessään punnitsee sinut ja miettii miten sinut saa ketoon jos alat hankalaksi. Ottaa muistiinpanoja, että voi tehdä rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä seurauksia 24/7 vauvapalstaharrastuksesta on miehelle irl. Usko huviksesi niin se näkyy naamasta.
Etpä taida ainakaan minun naamastani tietää. Mutta minä kyllä tiedän sinun huumorintajustasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä taida ainakaan minun naamastani tietää. Mutta minä kyllä tiedän sinun huumorintajustasi...
Good for you että pystyt ottamaan huumorilla sen miten naiset rupeaa sinut nähdessään miettimään nopeinta poistumisreittiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you että pystyt ottamaan huumorilla sen miten naiset rupeaa sinut nähdessään miettimään nopeinta poistumisreittiä...
Jostain korkeuksista sataa miesvihaa
Hintalaskuri