Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä naisia vaivaa kun näkevät jossain ulkona niin on sellainen 3-5 sek kestävä läpitunkeva katse jonka

Vierailija
08.05.2022 |

jälkeen pää kääntyy takaisin menosuuntaan. Tulee mieleen Terminaattorin skanneri.
M44

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalaskuri

Vierailija
2/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat sinut uhkaavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyörällä melkeen läpinäkyvissä trikoissa niin pitää ruman miehen kohdalla aina siirtää se olkalaukku takapuolta peittämään. Jaa mistäkö tiedän? Arvaa...

Vierailija
4/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä seurauksia 24/7 vauvapalstaharrastuksesta on miehelle irl. Usko huviksesi niin se näkyy naamasta.

Vierailija
5/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminaattori-vertauksesta yläpeukku

Vierailija
6/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetki vois alkaa kantaan mukana vaikka pingismailaa että voi sitte ruman naisen kohdalla aina peittää sillä etupuolen pullistuman. 

Vierailija
7/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miettii jotain itsepuolustus otteita. Mielessään punnitsee sinut ja miettii miten sinut saa ketoon jos alat hankalaksi. Ottaa muistiinpanoja, että voi tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
8/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä seurauksia 24/7 vauvapalstaharrastuksesta on miehelle irl. Usko huviksesi niin se näkyy naamasta.

Etpä taida ainakaan minun naamastani tietää. Mutta minä kyllä tiedän sinun huumorintajustasi...

Vierailija
9/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä taida ainakaan minun naamastani tietää. Mutta minä kyllä tiedän sinun huumorintajustasi...

Good for you että pystyt ottamaan huumorilla sen miten naiset rupeaa sinut nähdessään miettimään nopeinta poistumisreittiä...

Vierailija
10/10 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good for you että pystyt ottamaan huumorilla sen miten naiset rupeaa sinut nähdessään miettimään nopeinta poistumisreittiä...

Jostain korkeuksista sataa miesvihaa