Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä kuuluu onnitteluja täälläkään :/

Vierailija
08.05.2022 |

Lapsi isällään tämän viikon.Ei vieläkään mitään onnitteluja ja tuskin tuleekaan.Olen niin katkeroitunut äitienpäivästä että järki lähtee!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnitteluja täälläkään, ei teiniltä eikä mieheltä. Anopille piti kyllä raahautua. No, anoppi sentään onnitteli.

Kyllä saakeli tuntuu pahalta kun ikinä ei kukaan muista minua millään tavoin. Silloin kyllä muistetaan kun puhtaat vaatteet loppu kaapista tai puhtaat astiat loppu. Ei ikinä kiitoksen kiitosta mistään.

En saanut joulunakaan mieheltä edes suklaarasiaa.

Ruokaa en aio tänään tehdä. Tehköön joku muu. Jos eivät tee, saavat hakea tai tilata, mutta minä en pistä tikkuakaan ristiin enkä senttiäkään siihen.

Ja kyllä, olen katkera ja surullinen. Olen vissiin vain piika ja taloudenhoitaja joka ei edes ansaitse onnittelua äitienpäivänä tai milloin muulloinkaan ansaitse tulla huomioiduksi.

Vierailija
22/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap. Sait jalat levälleen että joku pääsi tuikaamaan ja ruikkaamaan. Olet kaikista parhain ja erikoisin ja ihmeellisisin. Kyllä sun nyt kelpaa. Upeeta kerrassaan! Oot saanut ees kerran elämässä kikkulia. Hieno suoritus. Me ollaan kaikki niin kateellisia! Lurps lurps pyllistäs tänne että voidaan nuolla!

Veit sanat suustani. Eipä todellakaan mitään onnitteluja. Maailman turhin päivä, jota vihaan. Täytyy palvoa ja onnitella jotain marttyroivaa ja väkivaltaista narsistia. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap. Sait jalat levälleen että joku pääsi tuikaamaan ja ruikkaamaan. Olet kaikista parhain ja erikoisin ja ihmeellisisin. Kyllä sun nyt kelpaa. Upeeta kerrassaan! Oot saanut ees kerran elämässä kikkulia. Hieno suoritus. Me ollaan kaikki niin kateellisia! Lurps lurps pyllistäs tänne että voidaan nuolla!

Veit sanat suustani. Eipä todellakaan mitään onnitteluja. Maailman turhin päivä, jota vihaan. Täytyy palvoa ja onnitella jotain marttyroivaa ja väkivaltaista narsistia. Ei kiitos.

Miten noin sairaat yksilöt saa käyttää internettiä?