Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä kuuluu onnitteluja täälläkään :/

Vierailija
08.05.2022 |

Lapsi isällään tämän viikon.Ei vieläkään mitään onnitteluja ja tuskin tuleekaan.Olen niin katkeroitunut äitienpäivästä että järki lähtee!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan kosta sitä syyttömille, saat vaan enemmän vihaa niskaasi...

Vierailija
2/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt puran pahaa mieltäni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita viikko-viikko äitejä joilla samaa?

Vierailija
4/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituminen kaunistaa. Vai miten se meni...

Vierailija
5/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan 100 % äiti ydinperheessä ja teini ei edes muista, että on äitienpäivä. Puoliso on onnitellut ja tehnyt aamupalan.

Vierailija
6/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole miehesi kanssa yhdessä?

Vierailija
7/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi mies enkö silloin olisi hänen kanssaa yhdessä? Outoja ihmisiä täällä ..huh..

Vierailija
8/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi mies enkö silloin olisi hänen kanssaa yhdessä? Outoja ihmisiä täällä ..huh..

Olet valintasi tehnyt ja lapsesi hankkinut.

Vierailija
9/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan 100 % äiti ydinperheessä ja teini ei edes muista, että on äitienpäivä. Puoliso on onnitellut ja tehnyt aamupalan.

Miksi mies ei huomauta tai huolehdi ,että teini tietää mikä päivä? Surullista..

Vierailija
10/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki on näköjään jo lähtenyt.

Vierailija
11/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on yhtä paha rutisijakeskittymä kuin ylen kansanradio.

Vierailija
12/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ilkeämieliset kommentoijat ketkä tulee ketjuun ilman omaa kosketuspintaa itse aiheeseen ja heillä ei ole perhettä,ystäviä eikä mitään parempaa tekemistä.

Vierailija
13/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni kysyi teinipojalta tietääkö tämä mikä päivä tänään on ja kysyi olisko hällä äidille korttia tai jotain, poika antoi vuoden vastauksen "Eikai mun erikseen tarvii onnitella, ajattele äiti miten onnekas olet kun sulla on näin komea ja itsenäinen lapsi joka päivä" Naurettiin koko sakki makeasti tälle letkautukselle. Luulen muistavani tämän pidempään kuin yhtään korttia.

Vierailija
14/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, olet saanut munaa. Oletkin muita parempi.

Vierailija
15/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minä olen lasteni kanssa asuva äiti. Aamu alkoi kun kolmivuotias tempaisi oven auki ja kertoi että lahjaa ei tule, teippi on hukassa. Jaahas, ajattelin ja nousin ylös tekemään lapsille aamupalaa. En minä ole tehnyt heitä tänne jotta saisin siitä jonkun palkinnon. Ovat ilo ihan itsenään joka päivä. Onnea kaikille äideille!

Vierailija
16/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana (oikeesti) exä lähetti kauniin onnittelun. Olenhan hänen lastensa äiti. Ei koskaan unohda muitakaan merkkipäiviä, meillä on hyvät ja toisiamme kunnioittavat välit, vaikka liitto päättyikin eroon. Nykyinen kumppani ei onnitellut, no, enhän ole hänen äitinsä, mutta kuitenkin. Kääk.

Paljon voi pienellä sanalla tai sanomatta jättämisellä viestiä, eikö?

Vierailija
17/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivää AP!

Vierailija
18/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi saanut jonkin lahjan tai kortin joskus vuosia sitten. Jo kotoa muuttanut nuori ei vaan muista tai ymmärrä, että äitienpäivä/syntymäpäivä/joulu koskettaisi jotenkin omaa äitiä. Yleisesti ottaen hän kyllä muistaa lähes joka viikko, eli aina kun tarvitsee rahaa. 🙂

Ehkä tämä ikääntyminen ja ajan kuluminen aiheuttaa itselleni sen, että tänään on jotenkin kipuileva päivä. Mietin kuluneita vuosia ja vakoilen instasta kavereiden lasten antamia ja tekemiä lahjoja ja oon vähän surumielinen. Ei auta, some kiinni ja kahvikone käyntiin. En ikinä halua oikeasti katkeroitua ja ilmaista näitä tunteita lapselle.

Vierailija
19/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap. Sait jalat levälleen että joku pääsi tuikaamaan ja ruikkaamaan. Olet kaikista parhain ja erikoisin ja ihmeellisisin. Kyllä sun nyt kelpaa. Upeeta kerrassaan! Oot saanut ees kerran elämässä kikkulia. Hieno suoritus. Me ollaan kaikki niin kateellisia! Lurps lurps pyllistäs tänne että voidaan nuolla!

Olet idiootti !

Vierailija
20/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä enää juhlita äitienpäivää. Teinit nukkuvat pitkään ja normaali aamupala. Tein just lounaan ja jatkan tässä siivoushommia. Tyttäreltäni sain kukan, mies ei ensimmäistä kertaa noteeraa äitienpäivää millään tavoin. Ihan sama, en ole erityisen pettynyt.