Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ronttasi asuntoonsa vanhan laatikoston, jota ei suostu tarkastuttamaan luteiden varalta!

Vierailija
08.05.2022 |

Ei suostunut tilaamaan ammattilaista katsomaan, eikä antanut minun tarkistaa. Tämähän ei olekaan yhtään epäilyttävää käytöstä ja luottamus on todella korkealla, että hän on itse tarkistanut sen kunnolla eikä mitään jälkiä löytynyt (vahva sarkasmi).

Taloyhtiö on asiassa täysin impotentti eikä aio tehdä yhtikäs mitään asialle. Todellako tässä täytyy vaan odotella luteiden leviämistä omaan asuntoon?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole mitään instanssia, joka asialle suostuisi tekemään jotain ENNEN kuin joudutaan käymään läpi minunkin asuntoni, maksamaan tuhansien eurojen laskuja ja mahdollisesti hävittämään tunnearvoltaan mittaamatonta omaisuutta, koska kaikkea ei voi lämpökäsitellä? Kun kaiken tämän voisi helposti estää kun se vielä on mahdollista.

Todella järkevää, oikein järkevyyden huippu!

Vierailija
2/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotentti taloyhtiö? Kaikkea sitä kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet ovella kyttäämässä kun naapuri tuo uutta huonekalua kotiinsa ja vaadit saada tarkistaa sen?

Naapurisi pitäisi tehdä sinusta huoli-ilmoitus. Et ole terve.

Vierailija
4/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse levität syöpää rapuukäytäviin, eikä kukaan puutu asiaan.

Vierailija
5/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet ovella kyttäämässä kun naapuri tuo uutta huonekalua kotiinsa ja vaadit saada tarkistaa sen?

Ei ihme, että luteiden määrä Suomessa on räjähtänyt kun asenne on tämä.

Vierailija
6/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti syöpäläiset leviävät sinunkin täydelliseen kotiisi.

Vierailija
7/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kyllä todella piittaamaton luteiden suhteen. Itse kun olin auttamassa yhtä tuttavaa muutossa, huomasin tummanruskeita pilkkuja (luteiden ulostejälkiä) pöydän pohjassa. Hän rupesi selittämään, kuinka pöytä on ollut hänellä vuosia ikäänkuin tämä tarkoittaisi että luteita ei voi olla??

Jäi viimeiseksi kerraksi kun autoin ko. tyyppiä.

Vierailija
8/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on kyllä todella piittaamaton luteiden suhteen. Itse kun olin auttamassa yhtä tuttavaa muutossa, huomasin tummanruskeita pilkkuja (luteiden ulostejälkiä) pöydän pohjassa. Hän rupesi selittämään, kuinka pöytä on ollut hänellä vuosia ikäänkuin tämä tarkoittaisi että luteita ei voi olla??

Luteiden jättämät pilkut ovat mustia eikä ruskeita.

Vierailija
9/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävässähän ei voi naapuriin törmätä mitenkään jos ei ole erityisesti kyttäämässä.

Oletko itse ihan terve?

Vierailija
10/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse levität syöpää rapuukäytäviin, eikä kukaan puutu asiaan.

Mikset osaa kirjoittaa?

Vierailija
11/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävässähän ei voi naapuriin törmätä mitenkään jos ei ole erityisesti kyttäämässä.

Oletko itse ihan terve?

No vielä erikoisempaa ruveta ohimennen kyselemään mistä naapuri on hankkinut huonekalunsa ja alkaa luteista jauhamaan. Olet oksettava!

Vierailija
12/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ihan terve?

No vielä erikoisempaa ruveta ohimennen kyselemään mistä naapuri on hankkinut huonekalunsa ja alkaa luteista jauhamaan. Olet oksettava!

Sinusta on varmaan tosi kiva sitten kun naapurin piittaamattomuuden takia muut talon asukkaat joutuvat tarkistuttamaan kämppänsä ja pahimmassa tapauksessa luteita löytyy kaikista asunnoista? Siitä vaan hävittämään kaikki sellainen omaisuus ym. mitä ei voi lämpökäsitellä

Vierailija
13/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää alapeukuttajat kuinka muka se, että pöytä on vuosia sitten hankittu tarkoittaa, ettei sen mukana ole voinut tulla luteita?

Vierailija
14/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ihan terve?

Sinusta on varmaan tosi kiva sitten kun naapurin piittaamattomuuden takia muut talon asukkaat joutuvat tarkistuttamaan kämppänsä ja pahimmassa tapauksessa luteita löytyy kaikista asunnoista? Siitä vaan hävittämään kaikki sellainen omaisuus ym. mitä ei voi lämpökäsitellä

No se on sit sen ajan murhe. Sulla ole mitään oikeutta puuttua naapureidesi tavaroihin.

Vierailija
15/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää alapeukuttajat kuinka muka se, että pöytä on vuosia sitten hankittu tarkoittaa, ettei sen mukana ole voinut tulla luteita?

No, eivät ne luteet siinä pöydässä pysyisi, koska eivät ne siitä ravintoa saa. Jos vuosien aikana puremia ei ole ollut eikä jälkiä löytynyt muualta, esim. sängystä niin tuskin niitä on ollut ensinkään.

Vierailija
16/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eivät ne luteet siinä pöydässä pysyisi, koska eivät ne siitä ravintoa saa. Jos vuosien aikana puremia ei ole ollut eikä jälkiä löytynyt muualta, esim. sängystä niin tuskin niitä on ollut ensinkään.

Tämä nyt on täyttä paskaa!

Vierailija
17/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ludehullut kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
18/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on täyttä paskaa!

No jos ne pysyy siellä pöydässä tai lipastossa, mitä ap täällä riehuu?

Vierailija
19/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n kamppeet tarkastettu?

Vierailija
20/23 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei ole mitään instanssia, joka asialle suostuisi tekemään jotain ENNEN kuin joudutaan käymään läpi minunkin asuntoni, maksamaan tuhansien eurojen laskuja ja mahdollisesti hävittämään tunnearvoltaan mittaamatonta omaisuutta, koska kaikkea ei voi lämpökäsitellä? Kun kaiken tämän voisi helposti estää kun se vielä on mahdollista.

Todella järkevää, oikein järkevyyden huippu!

On sekin ihme, ettei palokunta partioi 24/7 joka talon edessä, vaikka siten saisi kaikki tulipalot sammutettua ennen kuin ne aiheuttavat suuria vahinkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme