Miten suhtautuisit treffeillä
Jos mies töksäyttäisi ravintolassa kesken syömisen, että hän ei sitten maksa sun ruokia tms. Toki olin ajatellutkin itse oman annokseni maksaa ja maksan muutenkin kaikki omat kuluni, mutta jotenkin tuli vähän paska fiilis, ehkä siitä miten asia oli esitetty. Kai siitä tuli sellainen olo, että olisin vaan ilmaisen ruoan perässä siellä. Olen käynyt tosi vähän treffeillä muutenkin, niin en tiedä miten nuo asiat nykyään hoidetaan.
Varmaan olin jotenkin vaan ajatellut, että maksamme omat laskut ja jos mies olisi tarjoutunut maksamaan, niin siinä vaiheessa olisin sanonut maksavani itse omat syömiset.
Kommentit (31)
Tuo on hyvä tapa testata naisen egoa. Alkaako riitelemään vai tajuaako hyväksyä asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään raatia, kunhan nyt kysyin. Keskustelupalsta kun on. Lähinnä kiinnosti tietää nykyajan menosta, kun tosiaan ei ole ollut treffailua pitkään aikaan.
Meinaat että nykyään voisi olla ihan ok olla töykeä? Ja jos olisitkin saanut vastaukseksi "juu tuo oli ihan normaalia sanoa noin" niin olisko se sinusta tuntunut erilaiselta ja olisit muuttanut mieltäsi miehestä?
Aikuisena sulla pitäisi olla jo omat kriteerit ja rajat kumppanille, riippumatta siitä mikä on "nykyajan meno".
Taisit nyt ymmärtää tämän jotenkin väärin/kirjaimellisesti. En elä elämääni keskustelupalstojen kommenttien mukaan. Aurinkoista päivää sinullekin.
Lienee parempi tuoda asia esille ennen maksua kuin maksamisen jälkeen.
En tapaisi tuota miestä enää. Ei tuollaista huonoa käytöstä voi katsella. Kertoo paljon suhteen mahdollisesta tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä tapa testata naisen egoa. Alkaako riitelemään vai tajuaako hyväksyä asian.
Kävi mielessä myös, että onko tässä nyt luettu jotain pelimiehen käsikirjaa ja sieltä vedetään jotain testejä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseni oli varmaan ok ja jäisin odottamaan keskustelun jatkoa eli tuijottaisin hiljaa.
Minäkin jäisin odottamaan miten keskustelu jatkuu. Olettaisin tämän olevan avaus aiheeseen jos siitä ei aiemmin puhuttu vaan aloitti uuden keskustelun. Minulla ei erityisemmin ole mielipidettä aiheesta niin hiljaa istuisin odottamassa että toinen jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään raatia, kunhan nyt kysyin. Keskustelupalsta kun on. Lähinnä kiinnosti tietää nykyajan menosta, kun tosiaan ei ole ollut treffailua pitkään aikaan.
Meinaat että nykyään voisi olla ihan ok olla töykeä? Ja jos olisitkin saanut vastaukseksi "juu tuo oli ihan normaalia sanoa noin" niin olisko se sinusta tuntunut erilaiselta ja olisit muuttanut mieltäsi miehestä?
Aikuisena sulla pitäisi olla jo omat kriteerit ja rajat kumppanille, riippumatta siitä mikä on "nykyajan meno".
Taisit nyt ymmärtää tämän jotenkin väärin/kirjaimellisesti. En elä elämääni keskustelupalstojen kommenttien mukaan. Aurinkoista päivää sinullekin.
Et niin, muuten vaan etsit validointia tunteillesi kun et itse tiedä mitä sun pitäisi tuntea ja reagoida 🙄. Taisi molemmat osapuolet väistää luodin kun treffit loppui lyhyeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa p*skaa?
Ilmeisesti mies vaan oli huolissaan, että kuvittelen, että hän alkaa maksamaan mun koko elämän. Vaikka mitään sellaista en ole missään vaiheessa sanonut. Ehkä ollut jotain sellaisia naisia aiemmin. Mietin vaan, että olenko liian herkkänahkainen, jos loukkaannun tuollaisesta.Tarvitsetko tuntemattoman internetraadin hyväksynnän tunteillesi?
Toinen kysymys on miksi ihmeessä tuosta pitäisi loukkaantua. Eihän tuo tyyppi todennäköisesti edes tunne sinua mitenkään, joten kuinka hän voisi loukata sinua. Typeryksien typeristä ajatuksista on ihan turha loukkaantua, mutta jos hänen ajatusmaailmansa ei ole yhteensopiva sun kanssa niin sen kun siirryt eteenpäin ja pistät tyypin "kaikkea sitä onkin, huh huh" pinoon.
häh?
tottakai tuntematonkin ihminen voi loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena kutsun miehiäkin syömään, mutta en tarjoa. Oletan, että aikuiset ihmiset maksaa omat ruokansa.
Ja lopettakaa toi herrasmiesjankutus. Jos haluatte vedota vanhanaikaisiin tapoihin niin varautukaa sitten olemaan naisena se huonompi, heikompi ja tyhmempi osapuoli, jolla ei ole miehen oikeuksia.
Eihän se ole mikään kutsu, jos et tarjoa. Minusta on tökeröä valita ravintola toisen puolesta, ja sitten olettaa että henkilö maksaa jostain mitä sinä valitsit. Sama kuin kutsuisi kotiinsa illalliselle ja olettaisi että vieras tuo omat eväät. Nyyttärit on eri asia ja niistä sovitaan etukäteen, sama homma ravintolakäyntien kanssa.
Tottakai se tyyppi saa vaikuttaa siihen mihin mennään. Ehdotan, että mennään ulos syömään.
En kyllä olettaisi että toinen maksaa ellei hän sitä erikseen lupaisi. Oletus on että jokainen maksaa itse.
Vastaukseni oli varmaan ok ja jäisin odottamaan keskustelun jatkoa eli tuijottaisin hiljaa.