Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit treffeillä

Vierailija
08.05.2022 |

Jos mies töksäyttäisi ravintolassa kesken syömisen, että hän ei sitten maksa sun ruokia tms. Toki olin ajatellutkin itse oman annokseni maksaa ja maksan muutenkin kaikki omat kuluni, mutta jotenkin tuli vähän paska fiilis, ehkä siitä miten asia oli esitetty. Kai siitä tuli sellainen olo, että olisin vaan ilmaisen ruoan perässä siellä. Olen käynyt tosi vähän treffeillä muutenkin, niin en tiedä miten nuo asiat nykyään hoidetaan.

Varmaan olin jotenkin vaan ajatellut, että maksamme omat laskut ja jos mies olisi tarjoutunut maksamaan, niin siinä vaiheessa olisin sanonut maksavani itse omat syömiset.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pyysi treffeille?

Jos mies pyytää treffeille niin mä odotan että mies maksaa molemmat.

Vierailija
2/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka maksaa mutta tuo on tökeröä käytöstä ja lähtisin syötyäni menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ok, söisin loppuun, pyytäisin oman laskun ja sen maksettuani poistuisin. Ja blockaisin huonokäytöksisen tyypin. Ei siksi ettei hän maksanut ruokiani vaan siksi, että hän selvästi ei omaa käytöstapoja - ensinnäkin toista ei pyydetä syömään jos ei olla valmiita tarjoamaan, ja jos jostain syystä silti haluaa ravintolaan, maksupolitiikka kuuluu keskustella nätisti etukäteen (esim hei olis kiva käydä yhdessä tässä ravintolassa josta puhumme, mutta sopiiko että maksetaan kumpikin omat ruokamme?)

Vierailija
4/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Eikö sinulla ole yhtään mielikusitusta, kun pitää toistella tätä samaa paskaa loputtomiin?

Vierailija
5/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tällä elämänkokemuksella selittäisin miehelle lyhyesti, miksi tuo on tosi tökeröä käytöstä, heittäisin ravintolan hintatasosta riippuen sopivat setelit pöytään ja poistuisin paikalta.

Jos mies on pyytänyt syömään, valinnut ravintolan ja haluaisi minuun tutustua, saisi hän herrasmiehenä maksaakin. Minulle on ok maksaa omat kuluni ja tienaan ihan hyvin, mutta moukkamaista käytöstä en katsele.

N35, naimisissa

Vierailija
6/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt vaan törppöä käytöstä. Eiköhän naiset ole tänä päivänä valmiit maksamaan omat ruokansa, mutta jos asiat pitää tuolla tavalla esittää niin syököön torvi-äijä yksikseen.

Vierailija
7/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa p*skaa?

Ilmeisesti mies vaan oli huolissaan, että kuvittelen, että hän alkaa maksamaan mun koko elämän. Vaikka mitään sellaista en ole missään vaiheessa sanonut. Ehkä ollut jotain sellaisia naisia aiemmin. Mietin vaan, että olenko liian herkkänahkainen, jos loukkaannun tuollaisesta.

Vierailija
8/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa p*skaa?

Ilmeisesti mies vaan oli huolissaan, että kuvittelen, että hän alkaa maksamaan mun koko elämän. Vaikka mitään sellaista en ole missään vaiheessa sanonut. Ehkä ollut jotain sellaisia naisia aiemmin. Mietin vaan, että olenko liian herkkänahkainen, jos loukkaannun tuollaisesta.

Tarvitsetko tuntemattoman internetraadin hyväksynnän tunteillesi?

Toinen kysymys on miksi ihmeessä tuosta pitäisi loukkaantua. Eihän tuo tyyppi todennäköisesti edes tunne sinua mitenkään, joten kuinka hän voisi loukata sinua. Typeryksien typeristä ajatuksista on ihan turha loukkaantua, mutta jos hänen ajatusmaailmansa ei ole yhteensopiva sun kanssa niin sen kun siirryt eteenpäin ja pistät tyypin "kaikkea sitä onkin, huh huh" pinoon.

Vierailija
9/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin selvä vihje, ettet ollut kiinnostava. Tosi tökeröä kuitenkin. Selväähän se on, että molemmat omansa maksaa.

Vierailija
10/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena kutsun miehiäkin syömään, mutta en tarjoa. Oletan, että aikuiset ihmiset maksaa omat ruokansa.

Ja lopettakaa toi herrasmiesjankutus. Jos haluatte vedota vanhanaikaisiin tapoihin niin varautukaa sitten olemaan naisena se huonompi, heikompi ja tyhmempi osapuoli, jolla ei ole miehen oikeuksia.

Vierailija
11/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen odottaa minun maksavan hänen osuutensa, niin ne treffit päätyvät nopeasti. Elämäntapatyöttömänä en ala tuhlaamaan rahojani naisiin.

Vierailija
12/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään raatia, kunhan nyt kysyin. Keskustelupalsta kun on. Lähinnä kiinnosti tietää nykyajan menosta, kun tosiaan ei ole ollut treffailua pitkään aikaan.

Vierailija
13/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ainakin selvä vihje, ettet ollut kiinnostava. Tosi tökeröä kuitenkin. Selväähän se on, että molemmat omansa maksaa.

Tai ainakin tarjoutuu maksamaan. Se on sitten eri asia, jos toinen haluaa tarjota. Tuo miehen sanominen ei tiedä mitään hyvää jatkossa, jos nyt jostain syystä päätät vielä jatkaa.

Vierailija
14/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena kutsun miehiäkin syömään, mutta en tarjoa. Oletan, että aikuiset ihmiset maksaa omat ruokansa.

Ja lopettakaa toi herrasmiesjankutus. Jos haluatte vedota vanhanaikaisiin tapoihin niin varautukaa sitten olemaan naisena se huonompi, heikompi ja tyhmempi osapuoli, jolla ei ole miehen oikeuksia.

Eihän se ole mikään kutsu, jos et tarjoa. Minusta on tökeröä valita ravintola toisen puolesta, ja sitten olettaa että henkilö maksaa jostain mitä sinä valitsit. Sama kuin kutsuisi kotiinsa illalliselle ja olettaisi että vieras tuo omat eväät. Nyyttärit on eri asia ja niistä sovitaan etukäteen, sama homma ravintolakäyntien kanssa.

Vierailija
15/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen odottaa minun maksavan hänen osuutensa, niin ne treffit päätyvät nopeasti. Elämäntapatyöttömänä en ala tuhlaamaan rahojani naisiin.

Taisinpa mainita aloituksessa, että en odottanut sellaista enkä ole edes vihjaillut mitään siihen suuntaan.

Vierailija
16/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten varmaan toivottavasti kutsu ketään ravintolatreffeille?

Vierailija
17/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole hyviä ja sulavia käytöstapoja 😊. Tuskin tämä mies oli unelmiesi prinssi muutenkaan.

Vierailija
18/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään raatia, kunhan nyt kysyin. Keskustelupalsta kun on. Lähinnä kiinnosti tietää nykyajan menosta, kun tosiaan ei ole ollut treffailua pitkään aikaan.

Meinaat että nykyään voisi olla ihan ok olla töykeä? Ja jos olisitkin saanut vastaukseksi "juu tuo oli ihan normaalia sanoa noin" niin olisko se sinusta tuntunut erilaiselta ja olisit muuttanut mieltäsi miehestä?

Aikuisena sulla pitäisi olla jo omat kriteerit ja rajat kumppanille, riippumatta siitä mikä on "nykyajan meno".

Vierailija
19/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten varmaan toivottavasti kutsu ketään ravintolatreffeille?

Kutsun, ja nainen maksaa oman osuutensa. Feministinä uskon siihen, että nainen kykenee hoitamaan raha-asioita ilman miestä.

Vierailija
20/31 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi mitä teki. Ensin töksäyttää, jotta saadaan riita aikaiseksi ja sen jälkeen saa sitten lopulta sovintopimppaa.