Olen (taas) ihastunut julkkikseen. Miten säälittävä mielestäsi olen?
Olen miehille kuin ilmaa ja näkymätön, menenpä minne tahansa. Julkkisihastukseni tuo jotakin hohtoa elämääni. Surullista.
Kommentit (6)
Tee itsesi tavallisen näkyväksi . Tietenkin hyvällä tavalla.
Jos olet aikuinen, et pysty sitoutumaan. Ihastut mahdottomiin ihmisiin. Voisit käydä puhumassa jonkun kanssa. Jos olet teini, normaalia.
Mä olen näkymätön omalle miehelle, ja menin sitten ihastumaan työkaveriin. Salaa, tosin, en aio edetä asiassa. Johonkin julkkikseen ihastuminen olisi kyllä paljon parempi vaihtoehto. Voisi ihan ääneen kertoa muille diggailevansa, ja seurata somejulkaisujaan ilman että se herättäisi kenessäkään mitään ihmetystä.
Itse elän julkkisten ihastuksissani. Olen unohtanut ns "oikeat naiset" jo aikoja sitten. En tiedä mitä säälittävää siinä on, ihminen voi rakastaa mitä vaan joka tuottaa hänessä hyvää mieltä. Tietyt itseään ilmaisijat ihmiset jotka ovat niin hyviä että ovat ammattitasolla ovat vaan niin hyviä
Tämän hetkinen ihastukseni ja voisin jopa kutusa suuri rakkauteni on MAMAMOO'n Wheein. Uskomaton lauluääni, uskomattomat tanssiliikkeet ja aliarvostettu visuaali joka luo hassun dynamiikan Kpoppiin.
Onhan toi säälittävää, mutta harmitonta, kunhan et ala sitä julkkista häiriköimään ja stalkkaamaan.