Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän teinit ei näemmä herää edes äitienpäivänä..

Vierailija
08.05.2022 |

Jeps. Vähän kyllä mielipaha, kun 18 v. tyttö aikoi 8 nousta kakun koristeluun. Yöllä tuli viesti, että sittenkin nousee 10, ettei toisten tarvitse herätä kerman vatkaukseen. Noh 10.25 ei näy ketään vatkaamassa yhtään mitään. 14 ja16 veet myös nukkuu. Eilen jo sanoin, etten ole kyllä kakkua pyytänyt tekemään, kun 18 v. sinnitteli ettei ehdi tehdä kakkua, kun sovittuja menoja kavereiden kanssa.

Hyvin on kasvatuksessa toisten huomioiminen mennyt perille. 👍

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä sanoit ettet halua kakkua ja nyt sua harmittaa ettei kukaan oo tekemässä sulle kakkua? Hitsit miten kivan myrkyllinen meno äitienpäivänä.

Vierailija
2/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivän voisi poistaa, jos se aiheuttaa ihmisille näin paljon ongelmia. Me puolison kanssa juhlistettiin eilen Lapsettomien lauantaita iloisissa merkeissä kuten myös muut tutut vela-pariskunnat. Ehkä sen päivän voisi nostaa korokkeelle Äitienpäivän sijasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua! Niin minäkin teen ja lähden tästä kohtapuoliin kauppaan ostamaan mutakakun.

Vierailija
4/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit elävät itseriittoisuuden huipentumavaihetta. Kakku kannattaisi tehdä valmiiksi jo lauantaina, moni tekee sen itse.

Vierailija
5/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa verbi "sinnitellä"?

Vierailija
6/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivän voisi poistaa, jos se aiheuttaa ihmisille näin paljon ongelmia. Me puolison kanssa juhlistettiin eilen Lapsettomien lauantaita iloisissa merkeissä kuten myös muut tutut vela-pariskunnat. Ehkä sen päivän voisi nostaa korokkeelle Äitienpäivän sijasta?

Ja kukas teidänkin eläkkeet aikanaan maksaa? Kuka hoitaa kun itse ette enää jaksa?

Vierailija
7/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saat mitä tilaat. Itse olet lapsesi kasvattanut.

Vierailija
8/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu myös teinit. Kohta käyn kiskomassa ylös.

Vierailija
9/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriudu, uhriudu, kirkkaamman kruunun saat.

Vierailija
10/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukas teidänkin eläkkeet aikanaan maksaa? Kuka hoitaa kun itse ette enää jaksa?

No äidit tietysti!

Vierailija
11/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa opettaa lapsillesi ettei pidä luvata mitään mistä ei voi pitää kiinni. Tuo on huono tapa joillain ihmisillä ja se aiheuttaa vaan suuttumusta kaikille.

Vierailija
12/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa siinähän nukkuvat. Yleensä olen itse tehnyt kakunkin. Nyt en jaksanut. Toinen käy myös työssä ja on väsynyt.

Vierailija
13/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvat meilläkin. En tajua mitä se haittaa. Kyllä me rakastamme toisiamme siitä huolimatta. Olen myös järjestänyt siten elämäni, etten joudu uhrautumaan ja marttyyrina olemaan lapsilleni. Jos minua väsyttää, en passaa heitä ja sanon sen heille ystävällisesti. Jos minua ei huvita siivota heidän sotkujaan, en siivoa. Moni asia elämässä rasittaa, mutta ikinä en jaksa ottaa tuollaisesta stressiä mistä ap. 

Vierailija
14/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut yli 40 vuotta töissä, ehkä siitä on pientä kertymää. Miniä kyseli kerran tuota hoitojuttua, kun sanoin, etten jaksa hoitaa lapsia. En kertonut, mutta olen varautunut tuohon hoitoon hankkimalla asunnon jo valmiiksi talosta, mistä voi ostaa myös hoitopalveluja. Nyt se on vielä vuokrakäytössä. Ehkäpä lapsettomilla varautuminen on vielä paremmin tolallaan.

Vierailija
15/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa verbi "sinnitellä"?

Meilläpäin se tarkoittaa myös kiukuttelua, kärtyämistä. Riippuu asiayhteydestä mitä verbi tarkoittaa.

Vierailija
16/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskunnan sukupuuttoa kannattavana sanon, että tämä on hyvä idea.

Vierailija
17/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuvat meilläkin. En tajua mitä se haittaa. Kyllä me rakastamme toisiamme siitä huolimatta. Olen myös järjestänyt siten elämäni, etten joudu uhrautumaan ja marttyyrina olemaan lapsilleni. Jos minua väsyttää, en passaa heitä ja sanon sen heille ystävällisesti. Jos minua ei huvita siivota heidän sotkujaan, en siivoa. Moni asia elämässä rasittaa, mutta ikinä en jaksa ottaa tuollaisesta stressiä mistä ap. 

Ihana äiti! Olispa oma äitikin ollut noin mutta ei kun aina piti marttyyyrinä hoitaa itse kaikki

Vierailija
18/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan äitienpäivä(kakku?)kahvit joskus ruuan jälkeen, ehkä klo 18 maissa. Mutakakkuun on ainekset, en tiedä tekeekö teini tai teenkö itse, voi mennä mariekeksilinjallakin jos kumpikaan ei innostu. Nätti päivä, taidan mennä hakettamaan oksia.

Vierailija
19/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini opetti ettei saa antaa katteettomia lupauksia!

Vierailija
20/20 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti on se, joka nukkuu vielä, eikä me muksut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan