Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hel tuota tyhjien tölkkien määrää,

Vierailija
08.05.2022 |

Aloitin siivouksen keräämällä tyhjät pois. Kaksi kassillsta niitä on. Suurin osa näköjään tuhkakuppeja. Tänään vielä otan ihan kunnolla kuppia. Pakko siivota samalla. Tää on niin vakio.. Viimeistä päivää kun ottaa niin pitää siivota. Järkky krapula tulee kuitenkin.

Mikä lie oire kun pitää siivota? Ei sinänsä paha sotku. Vähän tiskiä ja noi tölkit. Kunhan saan oksetus olon pois niin tiskaan. nyt jos 6 tai 7 kaljaa nelosta eikä vielä helpotusta. Mulla nää krapulat on sitkeitä. Toleranssi holeille on luokkaa järkyttävä. Mua on luultu selväksi kun olin vetänyt aika paljon juomia.

Huvikseen pyydettiin sheriffeiltä mitä näyttää mittari. Muilla oli 1,8 tai jopa kaksi promillea. Mulla näytti 2,8. Poliisi pyysi puhalla uudestaan. Puisteli päätään ja sanoi noilla lukemilla sun pitäisi jo sammua. Sehän tässä sietokyvyssä on että vaara vetää överit.

Tiedän että alkoholi voi aiheuttaa myrkytyksen. Kuitenkin anoaa laillista kamaa. Siitäkin olen satavarma että elämästä ei selviä hengissä. Ei vaikka ois raivona raitis. Skool komonautit ja muutkin raikkaat apinat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme