Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo viesti naiselta

Vierailija
07.05.2022 |

Tänään päivällä siivosin asuntoa ja löysin sohvan alta pienen paperin. Nostin sen pöydälle ihan vain ettei imuri menisi tukkoon. Jatkoin imurointia makuuhuoneeseen ja kävin järjestyksessä läpi muutkin huoneet. Imuria kaappiin mostaessa huomasin kaapista puuttuvan siivousliinat. Se oli sellainen rulla mikä oli kadonnut. Aikaisemmin kun siivosin muistan niiden vielä olleen kaapissa. Yritin miettiä matkalla kauppaan moneltako laittaisi ruuan uuniin ja mitä ruokaa tekisi. Päätin ostaa kalaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkuun natinati

Vierailija
2/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka maksoi 6.76 €. Pyyhin pölyt. Telsusta tili uutiset. Lakkoa ja sotaa. Ulkona satoi. Pitäisköhän huomenna piipahtaa lenkillä. En tiiä. Tekee mieli suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silakka maksoi 6.76 €. Pyyhin pölyt. Telsusta tili uutiset. Lakkoa ja sotaa. Ulkona satoi. Pitäisköhän huomenna piipahtaa lenkillä. En tiiä. Tekee mieli suklaata.

Mikset tullu tänne?

Mulla ois ollu suklaata ja irtokarkkeja ja söin yksin ne kaikki.

Nyt taas maha kasvaa kun joutduin syömään itse

kaikki kalorit.

Vierailija
4/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin viesti naiselta oli haluanko nähdä uudestaan. Oikeesti vain vaatimatonta taviskokoa ja halusi nähdä uudestaam. oikeasi pelkäsin että piilokamera. 

Vierailija
5/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin kerran ostaa kalaa mutta ostinkin sitten siankyljyksiä. Olen näetsen niin kapinallinen että kapinoin omia päätöksiäkin vastaan. Eh juu!

T: Kapina-Kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan