Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pregnylin pistämisestä

09.10.2006 |

Siis mitenköhän se nyt sit lienee on?

Pistänkö mä sen huomen illalla tohon vattanahkaan mihin nuo menopuritkin vai johonkin lihakseen? Hoitajan muistan sanoneen et ihon alle vaan niinku ni menopuritkin...

Ja kun ne ampullithan säilytetään jääkaapissa ni pitääkö ne ottaa tuntia ennen lämpenemään vai pistänkö mä kylmät ainekset sisuksiin?

Ja mitä sivuoireita noista voi tulla?

Huomenna soitan kyl polille viel uudestaan ku tuo lugelääkitys on nyt vähän epävarma... Että sellasta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla pistetään kuin Menopur eli vatsanahan alle vaan. Jos olisi lihakseen niin sen pistäisi hoitaja ( tai lääkäri)

Itse olen Pregnylin ottanut joskus lämpiämään tuntia aiemmin, joskus ollut vain viitisen minuuttia. Käsittääkseni tehossa ei ole eroa mutta aine ehkä tuntuu mukavammalta kun on vähän lämpimämpää.

Sivuoireita ei ole tullut Pregnylistä itselleni lainkaan mutta ilmeisesti voi aiheuttaa esim. kutinaa tai kirvelyä pistokohdassa. Muista sivuoireista en osaa sanoa.

Vierailija
2/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät sen pregnylin tosiaan ihan kuin menopurin konsanaan.

mulla ei juolahtanut mieleeni että sen olisi voinut ottaa lämpenemään.. =)

pistin siis jääkaappikylmänä. se tuntuu keljulta, kirvelee vähän, mutta ei se oikeastaan sen kummempi oo kuin menopurkaan.

mitään muita oireita paitsi raskausoireiden kaltaisia oireita ei siitä ole ollut. 10 000 pistin, ja sehän on sitä hcg:tä, mitä ne raskaustestitkin mittaa, että testit voi näyttää puutaheinää, jos pregnylin vaikutusaikana testaa (oliko 10 päivää?), ja fiilikset voi olla samoja kuin alkuraskaudessa pregnylin ja lugejen ansiosta ennen testaamista.

tai sitten sä oletkin raskaana oikeasti.. =)

-e-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kiva kun on tällänen palsta josta saa apua vaikka iltamyöhään :)

Eli pistän niinku ärripurriakin...

Nauroinkin tos miehelle et sit ku on se pregnyli pistetty ni täytyy parin päivän pääst testata ja kattoo miltä se kaks viivaa näyttikään :D

Jännittää ja samalla on levollinen mieli..

Kerrankin mun munasarjoissa tapahtuu jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän