Mitä mieltä Helena Ahgi-Hallbergin Emma gaalan asusta?
https://www.is.fi/viihde/art-2000008800838.html
Helena ei ole mikään persjalkainen, mutta tuo asu saa Hellun näyttämään lyhytjalkaiselta! Oudot mittasuhteet
Kommentit (31)
Helena nähdään niin usein telkkarissa juhla-asussa, että tuo näyttää olevan vain yksi hänen monista työasuistaan. Ei tuosta enää voi juhlavammaksikaan laittaa toisaalta.
Helena on niin upea ja näyttävä nainen että hän pystyy kantamaan asun kuin asun.
Jokaisella oma tyylinsä. Tuleepa tässä mieleen, eräs työpaikkani, jossa vanhemmat naiset puhuivat minusta seläntakana, että kuka luulen oikein olevani, kun pukeudun noin. Kyseessä toimisto, asiantuntijatyö ja käytin usein värikkäitä mekkoja. Noh, onneksi oli niitäkin, jotka kehuivat tyyliäni, enkä tosiaankaan anna muiden määrätä pukeutumistani. Rakastan värejä ja mekkoja.
Kuinka vanha Miitta Sorvali on? Jessus, että hän jaksaa yllättää ja on vielä sääriä olla tuollaisessa puvussa.
-kateellinen kotiäiti katselee omia tolppasääriään-
Ei kaikki halua pukeutua pelkkiin säkkeihin. Vain pienirintaisilla on mielestäsi oikeus käyttää tyköistyviä vaatteita? Ehkä jotkut tahtoo pukeutua tykkäämiinsä vaatteisiin joissa kokee näyttävänsä hyvältä - haluaisit varmaan monikin jos työnään olisi olla televisiossa esillä.
Itse nautin tietyistä vaatteita ja tavaroista ja tykkään niitä omistaa ja ostaa.
En kuitenkaan ole arvostelemassa kovaan ääneen muiden ulkoisia habituksia, koska saan satunnaisesti osakseni tätä arvostelua itse.
Miksi jotkut ihmiset eivät koskaan opi, että ihmiset ovat erilaisia? Toiset ovat hyvin visuaalisia ja heille visuaaliset asiat ovat merkitseviä. Joku tykkää tietynlaisesta visuaalisuudesta, toinen toisenlaisesta.
Kaikista järjyttävintä on se, että joku määrittelee pinnallisuutta sillä, onko meikkiä, ovatko vaatteet tärkeitä jne. Jos noin olisi, niin syvälllisimmät ihmiset kai löytyisivät pultsareista ja vastaavsita, mutta kun niin ei ole.
Joku tykkää, joku ei, näinhän se aina mene...
No niin, taas halutaan antaa kuva ettei oikeastaan mitään voisi käyttää.
Aina löytyy joku joka ei tykkää jostakin. Jos sen mukaan mentäisiin niin mitäänhän ei voisi käyttää.
Ihan bueno. Monenlaista näkyy mutta ei tuokaan haittaa.
Jos nyt on vähän värikkyyttä mukana niin ei sen luulisi maailmaa mullistavan tai kaatavan.
Kuvakulma tai jotain muuta outoa on noissa kuvissa
Ihan jees, tohon ois voinut yhdistää ehkä jotkut toisenlaiset kengät.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakulma tai jotain muuta outoa on noissa kuvissa
Näitten naisten instassa tulee olemaan paljon paremmat, itse otetut ja itse käsitellyt kuvat. Näitä ei ole ehditty käsittelemään, siksi tuollaisia.
Eipä olisi uskonut, mutta Sofia Belorfilla oli kyllä illan tyylikkäin puku! Lisäksi sanoi asuvansa yksin ja seisovansa omilla jaloillaan. Hyvä Sofia!
Shirly Karvinen näyttää ... ammattilaiselta?