On järkyttävää miten paljon cheerleadingiläiset treenaa
En enää ihmettele miksi ovat maailman parhaimmat, kun jo 10v harjoittelee melkein joka päivä.
Kommentit (12)
Kiva ois hypätä sinne pyramidiin ilman runsasta harjoittelua?
Ap on ilmeisesti ylipainoinen, kun ei ymmärrä normaalista treenimäärästä mitään?
Oon käyny lätkämatseissa ja ei kyllä taso päätä huimannut cheerleadereillä. Epäsynkroonissa hetkuttelivat ei-niin-timmejä peppuja.
Ihmettelen vanhempia, Kotka laittaa lapsensa niin heruttelu-keskeiseen lajiin. Rinnat tyrkylle ja shake-shake
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt mitenkään enempää kun muutkaan tavoitteellisesti urheilevat. Meillä kahdeksanvuotias harjoittelee voimistelua viidesti viikossa, 15 tuntia. Jos haluat olla hyvä jossain, se vaatii työtä.
Tavallaan noin pienten tavoitteellinen urheilu on musta vähän surullista. 15 tuntia viikossa on tosi paljon kahdeksanvuotiaalle. Ei jää paljoa aikaa vapaalle leikille ja oleilulle kavereiden tai vanhempien kanssa. Monissa lajeissa myös kovat paineet.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny lätkämatseissa ja ei kyllä taso päätä huimannut cheerleadereillä. Epäsynkroonissa hetkuttelivat ei-niin-timmejä peppuja.
Ihmettelen vanhempia, Kotka laittaa lapsensa niin heruttelu-keskeiseen lajiin. Rinnat tyrkylle ja shake-shake
Ei taida olla kilpacheerleadereitä lätkämatseissa, ei voi verrata samana päivänäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kilpacheerleadereitä lätkämatseissa, ei voi verrata samana päivänäkään
Keikistelylaji se silti on.
Sivuhommina kilpacheerleadaaja voi luontevasti mennä iltatöihin kaljaa kittaavien lätkäfanien silmäniloksi ja kuolattavaksi.
Joillain ihmisillä on katsos harrastuksia ja tavoitteita. Ap:n elämässä ei taida olla mitään.
Treenaavat todella paljon ja eivät tienaa mitään...
Taitoluistelussa myös treenimäärät nousevat isoiksi. On ihan tavallista, että 10-vuotiaalla on treenit joka päivä (paitsi yleensä yksi vapaa viikossa) ja jonain päivänä voi olla kaksikin jäätä. Päälle sitten oheiset, baletti ym. Yleensä kilpaurheilussa menestyminen vaatii enemmän, kuin 1-3 treeniä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
siitähän juuri cheerleaderissa on kyse. pikku tuhmasta. "viatonta" silmänruokaa mies katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikistelylaji se silti on.
Sivuhommina kilpacheerleadaaja voi luontevasti mennä iltatöihin kaljaa kittaavien lätkäfanien silmäniloksi ja kuolattavaksi.
ei vaan eroottiseksi tanssijaksi.
No ei nyt mitenkään enempää kun muutkaan tavoitteellisesti urheilevat. Meillä kahdeksanvuotias harjoittelee voimistelua viidesti viikossa, 15 tuntia. Jos haluat olla hyvä jossain, se vaatii työtä.