Mahdollisimman kosteuttava ja hiuksia selvittävä hoitoaine marketista?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hiuksissa raitoja ja väri eli käsitellyt hiukset. Tuntuu että takkua on jo lähellä juurta. Hiuksia on paljon mutta ovat ohuita yksittäiset hiukset. Laineikas hius luonnostaan.
Ap
No miksi olet käsitellyt ne? Kasvata oma väri ja tule sitten keskustelemaan.
Tresemmen kosteuttava hoitoaine. On erittäin hoitava. En vaihtaisi mihinkään muuhun ja olenkin käyttänyt jo vuosia.
Garnier tehohoitopurkki, se oranssi.
Koita Lorealin Dream length maskia (purkissa). Anna vaikuttaa pyyhekuivissa hiuksissa 5 minuuttia. Sitten selvityssuihke vielä päälle, ni johan helpottaa.
Paras olisi Sebastianin Penetraitt mutta harvemmin myydään marketeissa. Mun hiusten pelastus.
Ei kuulosta normaalilta, että hoitoaineenkaan kanssa ei saa hiuksia selvitettyä. Oletko itse raidoittanut vai käynyt kampaajalla? Jos olet itse värjäillyt jo pitemmän aikaa niin sitten en ihmettele hamppua. Kaupan vaalennusaineet ovat myrkkyä hiuksille. Mulla on itselläni todella paksut ja luonnostaan kuivat hiukset ja hiukseni olivat hamppua mihinkä ei hoitoaineet tehonneet kun joskus teininä vaalensin niitä kotona. Kannattaa ehkä leikata hiuksia 5cm, että saat kuivat latvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta normaalilta, että hoitoaineenkaan kanssa ei saa hiuksia selvitettyä. Oletko itse raidoittanut vai käynyt kampaajalla? Jos olet itse värjäillyt jo pitemmän aikaa niin sitten en ihmettele hamppua. Kaupan vaalennusaineet ovat myrkkyä hiuksille. Mulla on itselläni todella paksut ja luonnostaan kuivat hiukset ja hiukseni olivat hamppua mihinkä ei hoitoaineet tehonneet kun joskus teininä vaalensin niitä kotona. Kannattaa ehkä leikata hiuksia 5cm, että saat kuivat latvat pois.
Kampaajalla värjätty, kiitos vinkeistä. Koitan tuota tresemmeä. Ja jonkun naamion ostan myös.
Ap
Miten peset hiuksesi? Hankaatko siis hiuksia voimakkaasti shampoota käyttäessä tai vaahdotatko latvoja myöden pään päällä? Nukutko hiukset auki vai kiinni?
Näilläkin voi olla vaikutusta takkuuntumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuksissa raitoja ja väri eli käsitellyt hiukset. Tuntuu että takkua on jo lähellä juurta. Hiuksia on paljon mutta ovat ohuita yksittäiset hiukset. Laineikas hius luonnostaan.
Ap
No miksi olet käsitellyt ne? Kasvata oma väri ja tule sitten keskustelemaan.
Mikä kiukkupylly siellä ottaa kierroksia ihan neutraalista aiheesta? Mulla on värjäämättömät hiukset jotka takkuuntuu helposti, myös heti leikkauksen jälkeen. Joten hiuslaadullakin on suuri merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Miten peset hiuksesi? Hankaatko siis hiuksia voimakkaasti shampoota käyttäessä tai vaahdotatko latvoja myöden pään päällä? Nukutko hiukset auki vai kiinni?
Näilläkin voi olla vaikutusta takkuuntumiseen.
Jos shampoossa on sls menee hiukset huonoon kuntoon ja voi aiheuttaa hiustenlähtöä. Sodium Laurent sulfate, eli sulfaatteja, voimakkaasti peseviä aineita.
Hiukset 5cm yli olkapäiden.
Ap