Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotaisat vaatekuosit lapsilla

Vierailija
07.05.2022 |

Hyvin pieniäkin lapsia näkee maastokuvioissa ja on pääkallon kuvaa ja muuta. Miettinyt että miksi tällaista pitää olla pienillä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne näyttää siisteiltä.

Vierailija
2/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkalloista en itse perusta, mutta meidän lapsella on jonkun verran vaatteita maastokuosilla. Mieheni harrastaa metsästystä ja eräilyä muutenkin, joten hänestä on kiva että lapsella on "samanlaisia vaatteita kuin iskällä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää noista.

Samoin en tykkää, että tytöt puetaan prinsessoiksi ja tuputetaan sitä avuttoman, kauniin, miestä odottavan idiootin roolia.

Enkä tykkää kun lapset puetaan eläimiksi, pörröisiin asuihin joissa on korvat.

Vierailija
4/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli pienenä vaaleanpunaiset maastokuvioiset housut. Tykkäsi itse niistä.

Vierailija
5/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valkoinen oli talvisodassa vaatteiden väri.. revi siitä.

Vierailija
6/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea maastokuosia.

Tykkään punaisista takeista ja pinkin värisistä t-paidoista.

terv. nimim.  ' Ohi on ja aikanaan aikansa kutakin'

Vierailija
7/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytöllä oli pienenä vaaleanpunaiset maastokuvioiset housut. Tykkäsi itse niistä.

Ne päällähän voi hyvin maastoutua vaikka kukkapenkkiin kesällä!

Vierailija
8/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastokuosi on mulle sama juttu kuin leopardikuosi. Ei vaan sovi.

Ohis

Vierailija
9/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
10/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First world problems.

'Third world problems' on taas se ,että että niitä maastokuosisia näkyy kaduilla (ja toisinaan katoillakin) vähän liikaakin .

Vierailija
11/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa AP.

Sinullakin on pääkallo. Tekeekö se sinusta sotaisan?

Camo-vaatteet ovat oikein hyviä retkeilyä harrastaville, jotka tykkäävät bongailla lintuja tai muita eläimiä. Ei ole kiva jos eläimet säikkyvät bongarin vaatteita.

Vierailija
12/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset tarvi mitään sotavaatteita

Vierailija
13/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko maastokuosi niin sotaisa lapsella mutta se tekee ainakin pikkupiltin havaitsemisen metsäisessä maastossa vaikeammaksi.

Vierailija
14/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ja niin vain niitä on minunkin ekaluokkalaisellani kun söpöt dinot ja tylsät polkupyörät eivät enää kelvanneet. Mieluummin nuo kuin että kulkisi elävänä kylttinä mainostamassa ikään sopimattomia pelejä ja elokuvia, mikä tuntuu olevan se toinen vaihtoehto 🙄

Vierailija
15/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko maastokuosi niin sotaisa lapsella mutta se tekee ainakin pikkupiltin havaitsemisen metsäisessä maastossa vaikeammaksi.

Oi kyllä! Mun rauhallisella, aralla ja tottelevaisella esikoisellani oli omasta toiveesta maastohaalari 5-vuotiaana. Kun vähemmän rauhallinen, arka ja tottelevainen kuopus peri sen, lapsi oli vähän väliä hukassa. No ei sillein oikeasti, mutta ihan eri tavalla piti skarpata että lapsi pysyi silmissä. Seuraavat kolme talvea olikin onneksi keltaista ja oranssia!

Vierailija
16/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa jos retkeilijä ne päällä eksyy, niin eipä ole niin helppoa havaita sieltä etsintähelikopterista käsin.

Vierailija
17/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupuvut unikkokuosista, samaan settiin kuulu myös sukat. 

Vierailija
18/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kalatus ja eräheppulina paljon maastovaatteita, ja mäkin tykkään ostaa varustelekan armeijaylijäämiä, kun ovat halpoja ja laadukkaita, niissä voi oikeasti liikkua. Palelen nykyään helposti ja tuulen pitävät vaatteet on oikeasti tosi hyviä. Olen hemmetin nuuka, että kun ostin isomalle välikausipukua raskaana ollessa ja tuli vauvan maastokuosinen -80% haalari vastaan niin tilasin sen sillä ajatuksella että sopii tytölle ja pojalle ja tunnistaa väkijoukossa isänsä lapseksi. Myönnän että lähikaupassa meitä kyllä katsotaan ja itse nykyään, ukrainan tilanteen myötä olen alkanut vältellä ennen niin rakkaita ja hyviä sveitsin armeijan ylijäämähousuja julkisilla paikoilla. Puen ne sitten värikkäiden villasäärystimien ja kirjoneuleiden kanssa siinä toivossa että pidetään jonain outona mehtäläisenä eikä vieraan vallan sotilaana, tai kansallissosialistinina. Muttakun ne ielmin välikausipuvut on tosi hyviä, ja niillä on aina hajakokoja alelaarissa, ja jos normaalimpi keltainen haalari maksaa 79e ja se maastokuosinen 16.90, niin tottakai mä ostan sen halvemman.

Vierailija
19/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkalloista en itse perusta, mutta meidän lapsella on jonkun verran vaatteita maastokuosilla. Mieheni harrastaa metsästystä ja eräilyä muutenkin, joten hänestä on kiva että lapsella on "samanlaisia vaatteita kuin iskällä".

Jos äiti sanoisi että on kivaa että lapsella on "samanlaisia vaatteita kuin äiskällä" häntä pidettäisiin pinnallisena bimbona jolla ei pitäisi olla lapsia ollenkaan.

Vierailija
20/29 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tulossa kuulasotaa, kaikki pojat valmistautuu niihin.