Mies kiduttaa henkisesti joka viikonloppu juomalla pe-la ja usein myös sunnuntaisinkin
Kommentit (24)
Eroa. Asu erillään. Toinen tykkää elämäntavastaan, ei siitä luovu. On sinulla vielä muita parempia mahdollisuuksia. Usko pois.
Lähde. Sinä et tule viinan kanssa kilpailua voittamaan. Pelasta itsesi ja hyvinvointisi, et ole miehellesi mitään velkaa. Varsinkin jos teillä on lapsia - lähde nyt. Sanon tämän isäni ryyppäämistä kestäneenä. Olisipa äitini jättänyt hänet.
Itse olet miehesi valinnut, joten kanna vastuusi ja kestä valittamatta!
Ainakaan kyse ei ole vesikidutuksesta.
Ei muuta kuin mukaan itsekin Irwinismiin! Loppuu kidutus
Minulla oli tuollainen mies 8 vuotta.
Sitä känniääliötä piti kuskata viikonloput milloin minnekkin.
Hänellähän oli niin vastuullinen työ
kaupanalan päällikköhommissa, että viikonloppuisin piti rentoutua kunnolla tai tämä oli hänen oma selityksensä juomiselle.
En sinuna katsoisi. Itse katsoin liian pitkään.
Vaihto kannabikseen tai psilosybiinisieniin, jos sellaisille olette avoimia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet miehesi valinnut, joten kanna vastuusi ja kestä valittamatta!
T. INCEL
Jokainen on vastuussa omista teoistaan. Mies juomisestaan, ja sinä siitä että olet hänen kanssaan.
Tähän on jo vastattu, että eroaminen on hyvä vaihtoehto, mutta ihan siltä varalta että haluat vain ruikutella etkä oikeasti parantaa omaa elämääsi:
Eroa tai lopeta rutina.
On aina oma valinta jäädä surkeaan suhteeseen kidutettavaksi.
Miksi sun pitäisi jaksaa? Älä vaan sano että sulla on lapsiakin siellä katsomassa päihdeäijää.
Tämä on jännä juttu!
Minä olen absolutisti, niin en kelpaa naisille.
Mutta samaan aikaan naiset urputtaa, kun mies (jonka he ovat itse valinneet absolutistin sijaan) juo.
Miksi ette ota vastuuta omista teoistanne ja valinnoista?
M27
Mulla oli kerran hetken samallainen akka.... Viimeksi kun näin niin oli maha pystyssä eli raskaana terassilla ihan tööt kunnossa... Kuvottava satu Kuopiosta.
Miks niuhotat jos se muuten hoitaa tehtävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä juttu!
Mutta samaan aikaan naiset urputtaa, kun mies (jonka he ovat itse valinneet absolutistin sijaan) juo.
M27
KYllähän nämä varmastikin menee niin että rivissä seisoo kaksi miestä joista toinen on täysjuoppo ja toinen absolutisti, ja siitä sitten valitaan. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä juttu!
M27
Huoh.
Kenelle naisille sinä nyt et ole kelvannut?
Itsehän liittoosi jäät.