Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista äitienpäivää toivot huomiselle?

Vierailija
07.05.2022 |

Minä toivon, että saisin nukkua kunnolla. Toivon jotain ihanaa lahjaa mieheltä ja lapsilta. Toivon herkullista aamiaista ja perheen valmistamaa ateriaa. Toivon, että paistaisi aurinko.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vaikka mitä, mutta en tule saamaan mitään. Viime vuonna mies unohti äitienpäivän, kostin isänpäivänä, joten nyt on luvassa samaa.

Vierailija
22/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sää jatkuu kylmänä mutta voisin ainakin siivota loppuun kasvihuoneen. Pienellä sunnuntaiajelulla voisi käydä lenkkeilemässä vähän eri maastoissa vaihtelun vuoksi ja ostaa samalla kiinalaista tai nepalilaista ruokaa. Olisi mukava ehtiä myös löhötä sohvannurkassa dekkarin kanssa, mutta huomenna illalla on pakko lukea maanantain kokouspaperit.

Aikuinen lapsi varmaan soittaa onnittelupuhelun.

Sama tällä eri muodissa vain! Aikuinen lapsi laita viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että näkisin kotoa muuttaneen lapseni, mutta en näe.

Toivoisin saavani aamupalan tmv jossa jotain "ekstraa" herkkuna, mutta en saa, ei ainakaan kaupasta mitään miehen tai teinin mukaan tarttunut.

Toivoisin pääseväni ulos syömään, mutta en pääse, liikaa kuulema koronaa liikkeellä.

Toivoisin saavani kakkua tms, mutta en saa koska en halunnut sitä mitä marketissa myytiin, lähileipomoon mies ei mennyt mitään hakemaan vaikka vinkkasin eikä teini leivo mitään.

Toivon, että saan kotona asuvalta teiniltä halauksen.

Vierailija
24/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti toivon, että kotoa pois muuttanut lapsi soittaisi, videopuhelu olisi ihana niin näkisi samalla, mutta sitä ei tapahdu joten jospa sitten puhelu. Todnäk tulee viesti sen sijaan.

-23-

Vierailija
25/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulisi jo yöllä kotiin eikä vasta aamulla. Eikä olisi niin kännissä/krapulassa, että nukkuu koko päivän.

Vierailija
26/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muista äitienpäivänä mitenkään, mutta se on ihan ymmärrettävää, koska ei yhteisiä lapsia enkä ole hänen äitinsä

Vierailija
27/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tänään aikuiselta  lapseltani, lähteekö huomenna minun kanssa syömään. Olisin tietysti tarjonnut. Ei halunnut. Kysyin tuleeko käymään huomenna kahvilla. Sanoi että ei tule.

Kyllähän minä sen tiesin, mutta kysyinpähän kumminkin. Äitiydessäni ei ole mitään juhlimista enkä ole hänelle sillä tavalla tärkeä.

Soitan aamulla omalle äidilleni, laitoin postissa lahjan ja kortin menemään. Asuu niin kaukana, että en lähde käymään, kun aika vasta käväisin. Pitää ensi kerralla viedä äitienpäiväkukka vähän viiveellä. Äitini on muistisairas, mutta ilahtuu aina tosi paljon kukista. Varsinkin leikkokukista, koska ne ovat hänelle harvinaista ja vähän ylellisyyttäkin. Vanhan kansan ihmiset pitävät leikkokukkia tuhlauksena, vaikka niihin heillä olisi varaakin

Tämä oli liikuttava viesti, kyyneleet tulivat silmiin. Kaunista päivää sinulle huomenna kaikesta huolimatta

Vierailija
28/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keliä, että saisin öljyttyä terassin :) Tänään kävin äitini haudalla, kahvittelimme kuolleen puolisoni äidin kanssa, ja grillailimme kodassa äippäpäivän lapseni kanssa. 

Vierailija
29/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ettei tarvitsisi mennä äitilään vaan saisi mennä anoppilaan, mutta tänä vuonna on äitilän vuoro. Toivoisin että mutkin huomattaisiin äitinä, enkä vain mä huolehtisi isoäitien muistamisista. Olen hyvissä ajoin muistuttanut miestä, että muistuttaa lapsia tekemään kortin mulle mutta aivan varmasti taas huomenna jompikumpi itkee että unohti. Tuun sentään saamaan kirjan, jonka itse kirjotin kauppalistaan.

Meidän perheessä arki on ihanaa mutta juhlista mulle tulee aina pettynyt olo.

Vierailija
30/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pitkään. Toivon lämpöä ja aurinkoa.

Vierailija
31/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että paistaisi aurinko, pääsisin koirien kanssa lenkille.

Mies aloitti toissapäivänä taas mykkkoulun, ihan varmaan vain sen vuoksi etten hössötäisi = kutsuisi lasta kahville.

Tämän kirjoittaja voisi tavata lasta kahvilassa. Niin usein kun haluaa. Mies pysyköön kotona.

Vierailija
32/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että näkisin kotoa muuttaneen lapseni, mutta en näe.

Toivoisin saavani aamupalan tmv jossa jotain "ekstraa" herkkuna, mutta en saa, ei ainakaan kaupasta mitään miehen tai teinin mukaan tarttunut.

Toivoisin pääseväni ulos syömään, mutta en pääse, liikaa kuulema koronaa liikkeellä.

Toivoisin saavani kakkua tms, mutta en saa koska en halunnut sitä mitä marketissa myytiin, lähileipomoon mies ei mennyt mitään hakemaan vaikka vinkkasin eikä teini leivo mitään.

Toivon, että saan kotona asuvalta teiniltä halauksen.

sulla on kauhea mies ja elämä. Tee jotain.

Vierailija
33/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan aamukahvia ja piirrettyjä lasten kanssa. Mies tehköön sillä välin aamupalan. Täytettyjä kroissantteja ja vohveleita kuulemma luvassa. Ulos lounaalle ja käydään myös puistossa kävelyllä/leikkimässä ja illalla herkkuja ja perhe-elokuva. Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi