Tykkäisitkö jos saisit äitienpäivälahjaksi alusvaateliikkeen lahjakortin?
Minä en. Kerran sain, mutta tuntui ahdistavalta olla pienessä putiikissa jossa myyjä haluaa seurata pukukoppiin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Paria kommenttia lukuunottamatta vastaanotto on negatiivinen. Johtopäätökseni on että naisille ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kannata ostaa lahjoja koska niitä ei osata arvostaa.
Toki kannattaa ostaa lahjoja ja etenkin lahjakortti alusasuliikkeeseen on kiva juttu. Sen vastapainoksi voit itse saada lahjakortin parfymeriaan.
Mielestäni lahjakortti alusvaatemyymälään sopii vielä jotenkin syntymäpäivälahjaksi tai hääpäivälahjaksi (vaikken tykkäisi silloinkaan), muttei millään muotoa äitienpäivälahjaksi.
Olisin ehkä hieman hämilläni.
M45
M ies vih a paistaa tästäkin ketjusta reaktioiden muodossa kilometrin päähän. No toivottavasti olette tyytyväisiä siihen että yhä harvempi mies ostaa teille mitään lahjoja jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
M ies vih a paistaa tästäkin ketjusta reaktioiden muodossa kilometrin päähän. No toivottavasti olette tyytyväisiä siihen että yhä harvempi mies ostaa teille mitään lahjoja jatkossa.
Kyllä olen tyytyväinen. En tarvitse mitään ylimääräistä tavaraa sen enempää miehiltä kuin naisiltakaan.
ap
Eikä hänellä ole kyllä rahaakaan, joten voi voi vaan. Valkovuokkoja kyllä voi poimia ilmaiseksi! Ne voi viedä vaikka naapurin mukavalle mummolle tai papallekin, jos mummoja ei ole tarjolla.