Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko sinulla lapsena vilkas mielikuvitus? Minkälainen olet aikuisena?

Vierailija
09.10.2006 |

Ja mikä sinusta tuli?

Mietin vain allaolevasta ketjusta, että joillakin lapsilla on mielikuvitusystäviä jo kaksivuotiaina. Millaisia aikuisia heistä tulee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkas mielikuvitus. Toisinaan tuntuu, että elän aidommin kuvitelmissani. Tosin nykyään olen ottanut ohjia omiin käsiin ja alkanut tehdä haaveista totta. Olen ihan normaali nainen, tosin hyvin iloinen. Siis jopa maanantaiaamuna klo 6 tms. Tykkään taiteista, mutta oma työni ei ole kovinkaan luovaa. Tykkään siitä kuitenkin.

Vierailija
2/2 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenin tosi usein mielikuvitusmaailmaan haaveilemaan. Olen aina tykännyt lukea ja piirtää. Nyt vanhemmiten nuo ovat jääneet pois, tosin oman lapsen kautta on tullut sitä takaisin.

Olen myös tosi herkkä ja arka, esim. elokuvat vaikuttaa tosi voimakkaasti. Saatan nähdä painajaisia viikkoja. =(

En ole mitenkään luovassa ammatissa. Olisin halunnut tanssijaksi ja olisi lahjojakin riittänyt, mutta isä ei tukenut siinä pyrkimyksessä.

Ilmeisen perityvää tuo mielikuvitus, koska minun tyttöni on juuri se 2-vuotias, jolla on mielikuvitusystäviä. Olen kyllä tukenut tytön mielikuvitusta, keksitään satuja yhdessä yms. Mitenkään tietoisesti en ole tätä tehnyt, vaan oma äitini toimi samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla