Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansainvälisessä firmassa työskentelevät, onko teilläkin sellainen tunne, että muissa maissa ihmiset on jotenkin... avuttomia?

Vierailija
06.05.2022 |

Tuntuu, että minkä tahansa asian hoitaminen on niin v:n vaikeaa, kun vastassa on esim. usalainen. Eikä kyse ole kielimuurista, vaan siitä, että ne on jotenkin niin avuttomia tekemään mitään ja käytännössä saa potkia koko ajan, että saa asiaa eteenpäin. Kyllä Suomessa mielestäni ihmisillä on jonkin verran proaktiivisuutta tällaisissa, että voi luottaa siihen, että jos joltain on kysynyt jotain, niin se hoitaa asiaa tai ilmoittaa, jos on jotain ongelmia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellainen tunne.

Vierailija
2/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei ollut kansalaisuusriippuvainen juttu. Monikansallisessa firmassa olin ja asiakkaat vähintäänkin insinöörejä kaikki. Voi sitä epäkäytännöllisyyden  määrää.  Olen ihan huippu ohjeistamaan selkeillä teksteillä ja kuvakaappauksilla ja käytännön esimerkeillä. Pitkästi toistakymmentä vuotta taivutin rautalankaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole sellainen tunne. Mistä ole Ap saanut päähänsä tämän.

Vierailija
4/5 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä suuressa kansainvälisessä firmassa keski- euroopassa. Kontaktit ympäri maailmaa; en tunne yhtään sellaista tunnetta, mistä mainitsit.

Vierailija
5/5 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan nykyään enemmän niitä, jotka tekee hitaasti tai inhimillisesti. Muutoin kaikki olisivat loppuunpalaneita ja haluttaisiin automatisoida kaikki. Nuorilla, kuten myös itselläni aluksi oli enemmän ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi