Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä kävi äsken riehumassa mun oven takana. Mua pelottaa.

Vierailija
06.05.2022 |

Se huusi mua avaamaan ja hak ka si ja potki mun ovea. Pelkäsin et se pääsee sisään. Se oli ihan kännissä tai aineissa. Ihan sekaisin. Onneksi mun naapuri pelasti mut ja hääsi eksän pois. Se kävi täällä kysyy oonko kunnossa ja sillon mulle tuli hirvee itku. Varmaan pelkäsin niin paljon. Mä tärisen vieläkin. Toivottavasti se ei tuu takas.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit että sait jonkun sekopään perääsi. Ota vastuuta tekemisistäsi ja anna sille lättyyn kerran oikein kunnolla eikä tukeutua syyttömiin ihmisiin. 

Väkivalta ei ole ratkaisu. Sillä ajaa itsensä vain syvemmälle ongelmiin. 

Jos on siellä jo niin voihan sitä puolustautua jos henkeä uhataan. Älä nyt vaan ala väittämään ettei saa tehdä mitään itsensä puolustamiseksi jos joku tulee vahingoittamisen tarkoituksessa. 

Se, että hakkaa ovea, ei ole hengen uhkaamista. Ja Suomessa väkivalta on väkivaltaa vaikka miten selittäisit, että puolustit itseäsi. Voit lukea lisää esimerkiksi tästä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008075778.html

Juttu kertoo naisesta, joka joutui vankilaan vastattuaan väkivallalla väkivaltaan. Niinistö viime vuonna armahti hänet, mutta ehti olla vankilassa jonkin aikaa. 

Vierailija
22/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee mieleen tuollaisessa tilanteessa 1) jättää soittamatta 112, 2) tulla sen sijaan av:lle

Ei kaikissa piireissä olla ihan helpolla soittamassa virkavaltaa paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit että sait jonkun sekopään perääsi. Ota vastuuta tekemisistäsi ja anna sille lättyyn kerran oikein kunnolla eikä tukeutua syyttömiin ihmisiin. 

Jos on siellä jo niin voihan sitä puolustautua jos henkeä uhataan. Älä nyt vaan ala väittämään ettei saa tehdä mitään itsensä puolustamiseksi jos joku tulee vahingoittamisen tarkoituksessa. 

Jos se toinen on oven takana niin et sinä mene sinne itse riehumaan, vaan soitat poliisit. Paitsi toki, jos haluat tuomion itsellesi. 

En menisikkään sekaantumaan toisten ongelmiin vaan se jota uhataan niin ottaa joko turpaansa tai puolustaa itse itseään hoitaen omat ongelmansa. 

Vierailija
24/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee mieleen tuollaisessa tilanteessa 1) jättää soittamatta 112, 2) tulla sen sijaan av:lle

Kovin on kummat piirit siinä tapauksessa. Ja jos sellaisiin piireihin on päätynyt, sitten on turha vinkua, jos joku riehuu ovella. 

Vierailija
25/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen on oven takana niin et sinä mene sinne itse riehumaan, vaan soitat poliisit. Paitsi toki, jos haluat tuomion itsellesi. 

En menisikkään sekaantumaan toisten ongelmiin vaan se jota uhataan niin ottaa joko turpaansa tai puolustaa itse itseään hoitaen omat ongelmansa. 

Oven läpi ei turpaan kukaan saa. Ihmeellinen asenne sinulla, kun yrität olla niin kovaa, että et edes poliisia voi paikalle soittaa vaan pitää väkisin hankkia itselle pahoinpitelytuomio. 

Vierailija
26/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on kummat piirit siinä tapauksessa. Ja jos sellaisiin piireihin on päätynyt, sitten on turha vinkua, jos joku riehuu ovella. 

Vierailija
27/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos on samanlaista piiriä ympärillä. 

Vierailija
28/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista.

Vierailija
29/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista.

No jos ei sinulla toimi niin Manne-Tv osa 1

Vierailija
30/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä "piireissä" sitten kuunnellaan möykkäämistä ja uhkailua vai?

Vierailija
31/31 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oven läpi ei turpaan kukaan saa. Ihmeellinen asenne sinulla, kun yrität olla niin kovaa, että et edes poliisia voi paikalle soittaa vaan pitää väkisin hankkia itselle pahoinpitelytuomio. 

Tuskin se vaatii tuomiota joka ensimmäiseksi kimppuun käy. Vain onko tämmöisiäkin tapauksia. 

Siis minä en ole se pahoinpitelijä enkä välitä näistä parisuhteista menevällä väliin jossa joku haluaa ottaa selkäänsä säännöllisesti eikä hankkiudu eroon siitä suhteesta. Ei mene kauaa ruhjeiden parannettua kun siellä on sama tyyppi taas kuvioissa ja päihteitä kun otetaan niin alkaa sama rähjä uudestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme