Kai se on kohta etsittävä netistä joku "harjoittelukappale", kun ei kerta miestä löydy
Siis en löydä sellaista miestä joka kiinnostuisi myös minusta. En ole koskaan seurustellut. Jokunen miesjuttu ollut kyllä, mutta ei seurustelua. Ehkä jännitys vähenee kun hakee netistä jonkun miehen, jonka kanssa harjoitella siten että jännitys vähenee, kun siis huomaa että ei tämä treffeille meno ja tapailu niin pelottavaa olekaan. Ja jos ei ole oikeasti kiinnostunut siitä miehestä, niin ei jännitäkään. Ja sitten tosipaikan tullen hyödyntää tuota harjoittelua ja keksii miestä jutella jne.
Kommentit (6)
Niinhän ne muutkin tekee. Hakee tinderiatä jonkun höhlän irtopanon, höylää sitä muutaman kerran ja uutta putkeen. Kuvittelevat saavuttavansa tai oppivansa kai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne muutkin tekee. Hakee tinderiatä jonkun höhlän irtopanon, höylää sitä muutaman kerran ja uutta putkeen. Kuvittelevat saavuttavansa tai oppivansa kai jotain.
Minä etsin pikemminkin henkistä harjoittelukappaletta 😅 Josko jännitys vähenisi ja pystyisi sitten tutustumaan sellaiseen, josta olen oikeasti kiinnostunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin pikemminkin henkistä harjoittelukappaletta 😅 Josko jännitys vähenisi ja pystyisi sitten tutustumaan sellaiseen, josta olen oikeasti kiinnostunut.
Ap
Huono idea, koska se, josta olet oikeasti kiinnostunut ei kuitenkaan muistuta yhtään niitä harjoittelukappaleita.
Ohan hyvä idea, mutta varo, ettet ihastu siihen harjoittelukappaleeseen.