Mies sekoaa
Lyhyestä virsi kaunis, seurusteltiin 5v ennen kun saatiin lapsia ja kaikki oli hyvin. Kun saatiin lapset niin anoppi alkoi tunkeutua elämäämme liikaa, jatkuvaa arvostelua, puuttumista, koki itsensä tärkeämmäksi lapsille kuin minä, halusi musta eroon että lapset voisivat olla hänen luonaan ja itki miehelle kun olen liian riippuvainen vauvasta kun se oli jo 3kk eikä käynytkään yksin yökylässä joka viikko. Mies haukkui mua tosta myös.
Kun vuoden olin kuunnellut tota ja mies ei halunnut laittaa anopille rajoja (esim sai tulla kotiimme kuin omaansa) niin sanoin ekaa kertaa itse suoraan anopille joka tietysti itki sitten miehelle tästä. Mies sanoi että olen pilannut hänen elämänsä ja olen huono äiti yms. Anopilla on ollut kränää kaikkien neljän muun miniän kanssa, ja kysyin mieheltä että oisko syytä myös anopissa mutta miehen mukaan kaikki miniät on mt-ongelmaisia ja hänen äidissään ei vikaa.
Olin myös seurustelun alussa jo sanonut etten halua tupakoivaa miestä, etenkään sitten kun on lapsia. Mies lopetti tupakoinnin. Vuosia valehteli mulle lopettaneensa, vaikka jopa joitain kertoja näin hänet tupakalla. Onnistui haukkumaan mut niin mt-ongelmaiseksi että uskoin häntä vielä.
Nyt pari viime vuotta on mennyt tosi huonosti näiden juttujen takia. Mies puolustelee äitiään ja mm tupakoi autossa joka on myös mun nimissä ja jossa lapset matkustaa. Ei kuulemma kuulu mulle koko asia kuitenkaan. Ollaan riidelty liian monta kertaa näiden takia .
Syy miksi mua pelottaa seko mies on se että on lyönyt riidan aikana välioven rikki, ja kerran hakkasi omaa päätään pöytään niin paljon että joutui ambulanssilla sairaalaan. Käski mun sanoa häkeen että kompastui koiraan. Sanoin että kertoo ite lääkärille oikean syyn ja menee psykalle. Kävi kuulemman kerran, mutta psyka haukkui mua koko ajan joten ei aio mennä uudestaan. (En tajua) ei suostu myöskään pariterapiaan eikä mihinkään. Nyt riitojen aikana alkaa sekoilla jotain ihan omia harhojaan, yrittää estää mua lähtemästä lasten kanssa ulos, ja on jotenkin pelottava. Ei ole tehnyt mulle mitään fyysistä mutta olen alkanut pelätä että tyyliin kuristaa mut kun nukun, vaikkei ole mitään sellaista uhannut.
Miehesi voi huonosti äitinsä vuoksi. Sisimmässään tietää syyn, mutta alitajunta ei anna "pettää äitiä".
Et voi tehdä asialle mitään nyt. Pelasta itsesi ja lapsesi. Sen jälkeen kerrot totuuden miehellesi asiallisesti, lyhyesti ja kiihkoilematta.
Jos kuvittelet miehen pelastuvan, varaudu odottamaan ainakin vuosia ennen kuin sovit mitään tai annat siimaa.
T.Mies