Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan haluaisi peppuseksiä?

Vierailija
06.05.2022 |

En ymmärrä yhtään miksi kukaan haluu työntää kaluaan jonkun pyllyyn. Oli sitten nainen tai mies. En vaan tajua. Mun mielestä se vaan tuntuu likaiselta ja vastenmieliseltä. Jos sen haluaa olevan kliinistä, niin pitäs nähdä vaivaa perusteelliseen pesuun ja se siitä spontaanista seksistä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä mysteeri: miksi kaikki eivät halua samalla tavalla kuin minä?

Vierailija
2/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko haluta, mutta ei myöskään taivastella toisten seksitapoja. Yleisin syy harrastaa seksiä on että se tuntuu hyvälle ja sama koskee peppuseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan. Peenis naisen kakka-aukossa on ihan ok mutta ykkönen on kivempi, paan 2.jos pyyetään, näinki käy joskus.

Taas naisen sormet minun prsreässä on oikee kivat, jos ne tietää mitä tehä

Vierailija
4/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ihmettele sitä, että ihmisillä on erilaisia seksimieltymyksiä. Sehän on itsestään selvää ja normaalia. Sitä ihmettelen, että miten siitä peppuseksistä tykkäävät eivät pidä sitä likaisena. Itselleni pylly on ajatuksena se jätteenpoistokanava eikä herätä mitään mielitekoja.

Siksi ihan viattomasti haluaisin ymmärtää siitä innostuvien ajatuksia. Ehkä voisin oppiakin jotain.

Ap

Vierailija
5/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vahvasti siltä että jos ryhdyt luettelemaan asioita joita et ymmärrä niin ollaan täällä vielä huomennakin.

Vierailija
6/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vahvasti siltä että jos ryhdyt luettelemaan asioita joita et ymmärrä niin ollaan täällä vielä huomennakin.

Mielenkiintoista olisi kuulla jotain perusteluja ja analyysiä miksi joku näkee asian toisin kuin minä. Niin se ymmärrys kasvaa. Ei sillä, että vain luetellaan asioita.

Ap

Vierailija
7/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa olla kuitenkin jokin kiinnostus ko asiaan mutta ei vain kehtaa tunnustaa.

Minun ei tulisi mieleenkään avata keskustelua asiasta/asioista joista en pidä.

Vierailija
8/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ihmettele sitä, että ihmisillä on erilaisia seksimieltymyksiä. Sehän on itsestään selvää ja normaalia. Sitä ihmettelen, että miten siitä peppuseksistä tykkäävät eivät pidä sitä likaisena. Itselleni pylly on ajatuksena se jätteenpoistokanava eikä herätä mitään mielitekoja.

Siksi ihan viattomasti haluaisin ymmärtää siitä innostuvien ajatuksia. Ehkä voisin oppiakin jotain.

Toisessa muhii bakteerimassaa ja tulee valkovuotoja & veristä mönjää, toisesta tulee ulostetta.

Aika likaisia molemmat. Ei seksi ole bakteerikammoisten hommaa.

Vierailija
9/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Pyöriikö kaikki muukin SUN navan ympärillä?

Vierailija
10/22 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua yhdyntä peppureikään sekä se sormettaminen kiihittavat, koska peppu on tuhmempi kuin pillu ja on tivon näköistä, kun peppu on täynnä mutta pillu tyhjä. Avoin pylly on myös kiihottava näky. Puolisoni taas nauttii peppereikänsä venytyksestä, joten yksissätuumin harrastamme peppua vaihteluna. Minunkin peppua on rassattu yksin ja yhdessä, mutta siitä ei oikein kummallekaan kiksejä tule, joten se on jäänyt. Ehkäpä voisi tauon jälkeen kokeilla uudestaankin.

Vierailija
11/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkäpä se likaisuus on joillakin se juttu.

Vierailija
12/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla taitaa olla kuitenkin jokin kiinnostus ko asiaan mutta ei vain kehtaa tunnustaa.

Minun ei tulisi mieleenkään avata keskustelua asiasta/asioista joista en pidä.

Mä tein täysin saman analyysin. Kuitenkin jotenkin kiinnostaa, kun pitää siitä aloittaa ihan uusi keskustelu. 

Vierailija
13/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

No, minua yhdyntä peppureikään sekä se sormettaminen kiihittavat, koska peppu on tuhmempi kuin pillu ja on tivon näköistä, kun peppu on täynnä mutta pillu tyhjä. Avoin pylly on myös kiihottava näky. Puolisoni taas nauttii peppereikänsä venytyksestä, joten yksissätuumin harrastamme peppua vaihteluna. Minunkin peppua on rassattu yksin ja yhdessä, mutta siitä ei oikein kummallekaan kiksejä tule, joten se on jäänyt. Ehkäpä voisi tauon jälkeen kokeilla uudestaankin.

Kiitos vastauksesta, ensimmäinen jossa on jotain perusteluja ja pohdintaa! :)

Eli siis se tuhmuus ja rivous tässä ilmeisesti kiihottaa? Olen ymmärtänyt joistakin puheista, että antavana osapuolena siitä on vaikkea saada yhdynnässä nautintoa. Tai että vaatii ainakin juuri oikeanlaista käsittelyä, ettei satu ja tuntuu hyvältä. Panevana osapuolena tietty ilmeisesti se tiukkuus tuo nautintoa.

Vierailija
14/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin se likaisuus haittaa. Se on kuitenkin kakkareikä. Mutta sinänsä tykkään kyllä anaaliseksistä jos miehellä ei ole liian iso. Se tuntuu hyvältä. Mutta harvoin siihen suostun, juuri sen likaisuuden takia. Enkä ikinä voisi työntää sormeani kenenkään pyllyyn. Ja jos joku sanoo, että on suussa ja pillussakin bakteereita ja verta tms, niin on se kyllä eri asia. Ei varmasti moni ottaisi suoraan pyllystä tullutta kalua suuhunsa, mutta pillusta ottaa.

Mutta kaikilla on omat mieltymyksensä ja hyvä niin. Pääasia, että saa nauttia mistä tykkääkään.

Vierailija
15/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgfjmm

Vierailija
16/22 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuyhdyntä ei kiinnosta minuakaan, mutta oraaliseksin saaminen peppuun on ehkä kiihottavinta mitä on olemassa

Vierailija
17/22 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin sen kokea ennen naimisiin menoa.

Rouva

Vierailija
18/22 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein välitä siitä mutta on tullut muutaman kerran harrastettua. Aina naisen pyynnöstä. Olen miettinyt miksi jotkut pitävät siitä. On varmaan se alistetuksi tulemisen tunne. Ja se että antautuu toiselle. Ja toisen päin sa olla alistaja ja sen tuottama vallan tunne.

Vierailija
19/22 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harvemmin varsinaista anaaliyhdyntää, mutta sormea ja kieltä työnnetään pyllyyn molemmin puolin käytännössä joka kerta koska molemmilla voimakas peppufetissi. Siinä kiihottaa juurikin se tuhmuus, likaisuus ja kielletyn hedelmän fiilis. Joskus harvoin rouva haluaa tulla alistetuksi ja silloin häntä pannaan peppuun. Tosin vastavuoroisesti silloin myös mies saa sträppäriä.

Vierailija
20/22 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä täysjärkistä voi kiihottaa likaisuus?!?!