Minkä takia monilla naisilla, joilla on ns. kallis maku, tykkäävät kuitenkin Ikean tuotteista kuin hullu puurosta?
Miksi naiset, jotka tykkää kalleista autonmerkeistä, vaatteista, käsilaukuista, asunnoista jne. jne. täyttävät monesti asuntonsa Ikean halparomppeella? Ja vieläpä esittelevät Ikean tavaroita kuin jotain statusesineitä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, saatiin opiskelunsa aloittavalle nuorelle Maskun kalustetalosta kaikki halvemmalla, kuin Ikeasta.
Maskusta ei kyllä kannattas ostaa yhtään mitään!
Ostin Maskusta 30 vuotta sitten ison koivupuisen ruokapöydän, joka on edelleen käytössä joka päivä ja jonka pinta on ehjä ja kaunis ilman pöytäliinaakin. Tuoleista on vielä puolet käytössä ( 4 kpl). Osa tuoleista meni huonoksi, kun teineillä oli 90-luvulla paljon niittejä ja ketjuja farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä oikeastaan kiinnosta, mitä mieltä muut ovat. Ei minun tarvitse todistella kenellekään mitään.
Olisi halunnut antaa useamman yläpeukun tämän kommentin takia. Aikuinen ihminen tietää, mistä pitää, eikä välitä ostopaikasta.
Minä olen keski-ikäinen nainen, ja minulla on suht kallis maku. En esittele sitä missään instagramissa, mutta vaatteeni ovat suomalaista tai kansainvälistä desingnia, ja kotona on laadukkaita kalusteita eri maista, missä olemme asuneet. Ja sitten meillä on myös Ikeaa. Todella monta kertaa on vain pitänyt todeta, että Ikealta löytyy helposti (maailmaltakin mistä vaan, samalla kun ostaa koti-ikäväänsä silliä) helposti kasattavia hyvälaatuisia kalusteita, joiden muotoiluun on kuitenkin panostettu. Eli kun etsin mökille vuodesohvaa ja ruokapöytää, etsin kyllä vaikka mistä, ja lopulta taas tilasin Ikeasta. Koska siellä nyt vaan oli hyvät. Ja niiden kasaus on helppoa, ja ne istuvat suomalaiseen mökkiin kuin nyrkki silmään. Eikä oikeastaan kiinnosta, mitä mieltä muut ovat. Ei minun tarvitse todistella kenellekään mitään.