Nainen tai mies, jolla harmaata hiuksissa. Miksi värjäät? Eikö siinä ole hirveä työ!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Värjännyt mies näytttää vielä karmeammalta kuin värjännyt nainen.
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa värjätä, nuorentaa vuosia.
Miksi pitäisi näyttää ikäistään nuoremmalta?
Vielä, juurikasvuhan tulee hetkessä esille ja oikea väri näkyy. Tietysti voi kuvitella, ettei se näy.
Itse olen vasta 20-vuotias, mutta kun harmaita sitten joskus tulee, en todellakaan aio värjätä.
Mulla on kyllä sellanen kuva, että suurin osa naisista värjää säännöllisesti hiuksiaan, eikä se miehillekään tavatonta ole. Ihanaahan se on kampaajan tuolissa istua. Tiedän kyllä pari, ketkä värjää kotiväreillä ja aika rutiinilla taitaa mennä heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi näyttää ikäistään vanhemmalta?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vasta 20-vuotias, mutta kun harmaita sitten joskus tulee, en todellakaan aio värjätä.
Fiksu päätös.
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin sitä itsekin joskus ajattelin, mutta kun ensimmäiset harmaat tulivat alta kolmekymppisenä niin jo oli ihan toinen ääni kellossa.
Värjään säännöllisesti kampaajalla. Ei ole hirveä työ. Hyvännäköiset hiukset on tärkeät, ulkonäköpaineita on työn vuoksi. Toisaalta työelämässä pitää jaksaa keikkua, mutta ikärasismia todellakin on. Nuorekkuus on valttia. Mummomaisuus on useimmilla aloilla no, no. Ymmärrät ehkä sitten 35 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi näyttää ikäistään vanhemmalta?
Ei harmaat saa näyttämään vanhemmalta. Harmaat saavat sinut näyttämään ikäiseltäsi.
Se on kumma ettei sais olla sen ikäinen kuin oikeasti on. Nuoret haluaa olla vanhempia ja aikuisempia, vanhat haluaa olla nuorempia. Mikään ei passaa. Mulla on harmaita ohimoilla enkä aio ruveta värjään. Kampaamossa se olisi liian kallista, ja kotona liian vaivalloista. Olkoot siis. Hyvä leikkaus riittää.
Värjännyt mies näytttää vielä karmeammalta kuin värjännyt nainen.