Nuorisoohjaajat ohjaavat nuoria, jotka viettävät vapaa-aikaansa, mutta sairaanhoitajat hoitavat sairaita, tinkien jopa omista vessakäynneistään
Iso ero työn vaativuudessa ja kuormittavuudessa.
Kommentit (9)
Mulle toi olis kyllä todella kuormittavaa. En luultavasti jaksaisi viikkoakaan
Pitäiskö nuoriso-ohjaajien ja sairaanhoitajien tapella keskenään ja vaatia toisilleen palkan alennusta, niin oikeisto olisi tyytyväinen?
On ne kovia. On ne kovia. Ne sairaanhoitajat. Pakotettukin vielä siihen ammattiin, ne reppanat.
Nuoriohjaustyö on ennalta ehkäisevää työtä.
Nykyisin jo pitkään on ollut jalkautuva nuorisotyö, eli työntekijät ovat suoraan kaduilla ja erilaisissa nuorten tiloissa.
Tarkoitus on estää syrjäytymiset, päihdekäytön aloittaminen ja siihen koukkuun jääminen. Jutella ja ohjata eteenpäin eri palveluihin, kuten mt-toimistoihin, ammatinvalinnnan ohjaukseen jne.
Itse en halveksi ainoataan julkisen sektorin ammattia.
Suurin osa niistä on myös lakisääteisiä töitä, jotka laissa määrätty kuntien hoidettaviksi.
Tämähän on vapaa maa joten jokainen voi itse valita ammattinsa. Siitä vaan opiskelemaan nuoriso-ohjaajaksi jos nykyinen työ ei miellytä.
Toimitusjohtajat "edustaa" työajalla toisten rikkaitten kaa ja sairaanhoitajat hoitaa sairait. nii
Ylen sivuilla lukee kunta-alan mielenilmauksesta otsikolla
""Kunnon palkka tarvitaan tästä duunista", sanoo nuoriso-ohjaaja – kunta-alan mielenilmauksessa koolla noin 3 000 ihmistä"
Mielestäni vain hoitajille kuoppakorotus kiitos, niin päästään oikeille raiteille. Hoitajista on pulaa!
En tarvitse sairaanhoitajaa.
Osaan hoitaa itseäni.
Lääkäri riittää.
Niin? Onko heillä saman suuruinen palkka vai mitä tarkoitat tällä?