Diskokuningatar Einiltä uusi hitti!
Kommentit (56)
Hyvänä on taso pysynyt Einin kappaleissa nykyäänkin.
Aivan hirveetä paskaa. Koko biisi alusta loppuun pelkkää autotunea. Korvia särkee vieläkin. Eihän noin juntisti autotunea ole käytetty ainakaan pariinkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vai diskokuningatar, en ole ikinä ymmärtänyt, että mistä moinen titteli on hänelle annettu.
Varmaankin siitä että on omassa laulugenressään suomidiskomusiikissa ihan Suomen paras!
Hyvän fiiliksen kappale.
Nuoretkin kuuntelee!
Eini on huippu!
Biisi myös kunnon diskoa!
Olen huomannut että monet nuoret varsinkin maaseudulla kuuntelevat nykyäänkin tällaista iskelmädiskoa, se on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Eini on huippu!
Biisi myös kunnon diskoa!
Ei ollu diskon aikaan autotunea. Pilaa tuon ihan täysin ettei viitsi edes kuunnella.
Oliko tämä se joka lauloi "Olen neitsyt" yleisön nauraessa?
No ei tää muhun iskenyt. Tää on tällästä Erika Vikman - Eini -halpatuotantomusiikkia.
Sanat on mitä on, tausta on "suomalaisen" kuuloinen ja laulajan ääni on autotunella paranneltu.
Enkä oikein tiedä kenelle tämä biisi on suunnattu. Nuorisolle? Vanhuksille? Bilettäjille?
No, ei iskenyt mulle. Harmi että nykyään artistiuraa pyritään jatkamaan kuolemaan asti.
Ennen osattiin lopettaa ja jäätiin eläkkeelle sitten kun laulu ei enää kulkenut entiseen malliin.
Täällä joku kirjoittaa suurimman osan näistä kommenteista itse.
Lopeta jo ja mene vaikka jonnekin fanisivustolle kehumaan.
Toi Pimeän jälkeen kappale on soinut päässä jo viikon. Tarttuva ja hyvä reipas kappale.
Hyvät sanat, ammattitaitoinen laulaja ja esiintyjä. Mutta ei Einiltä voi muuta odottaakkaan.