Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUOSITTELE PANKKIA, JOKA OIKEASTI TOIMII

Vierailija
06.05.2022 |

Aion vaihtaa pankkia. Suosittele omaasi, jos olet tyytyväinen. En kerro, minkä pankin asiakas olen nyt, koska en halua keskustelun menevän siihen.

Peruspalvelut riittävät minulle (kaksi tiliä joista toinen jaettu, yksi säästötili ja luottokortti).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Nordea. Olen kyllästynyt Nordean surkeuteen, jatkuviin ongelmiin, huonoon palveluun, kalliisiin palvelumaksuihin ja siihen, miten huonosti kohtelee köyhää. Aina on tilini ollut Nordeassa, mutta nyt yritän etsiä parempaa pankkia. Taitavat kaikki vain olla yhtä surkeita. Mieluiten eläisin kokonaan ilman pankkitiliä. Sitten mun veronpalautukset on maksettu ja jos saan karenssin, enkä siis mitään rahaa mistään niin ainakin tuolloin tuon Nordean pankkitilini suljen.

Vierailija
22/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP, asiakaspalvelu vastaa puhelimeen nopeasti, miellyttävä sivusto käyttää jne.. olen erittäin tyytyväinen. Plussana hienot kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålandsbanken on hyvä pankki.

Vierailija
24/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Nordea. Olen kyllästynyt Nordean surkeuteen, jatkuviin ongelmiin, huonoon palveluun, kalliisiin palvelumaksuihin ja siihen, miten huonosti kohtelee köyhää. Aina on tilini ollut Nordeassa, mutta nyt yritän etsiä parempaa pankkia. Taitavat kaikki vain olla yhtä surkeita. Mieluiten eläisin kokonaan ilman pankkitiliä. Sitten mun veronpalautukset on maksettu ja jos saan karenssin, enkä siis mitään rahaa mistään niin ainakin tuolloin tuon Nordean pankkitilini suljen.

Kuule, avaa tili S-pankkiin ja ilmoita uusi tilinumero kelalle/kassalle sekä omaveron kautta verottajalle palautuksia varten sekä niin voit sulkea Nordean tilisi vaikka jo ensi viikolla.

Sen jälkeen voit rauhassa jatkaa mököttämistä.

Vierailija
25/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallinen säästöpankki.