Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako deittinaisia mies joka osaa tehdä helikopterin kikkelillään?

Vierailija
06.05.2022 |

Niin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se pari ekaa kertaa nähtynä hymähdyttää. Mutta naiset nyt yleisesti ottaen ei ole yhtä kiinnostuneita teidän kikkeleistä kuin te itse olette.

Se on sitä positiivista kehokuvaa että on kiinnostunut omasta elimestään.

Olkaa tytötkin!

Vierailija
22/25 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin naurattaisi! Mutta.. Jos mies saa minut nauramaan, niin silloin saa kyllä sankyynkin, eli ei muuta kuin kopteri pyörimään, pojat. Ei muuten ole koskaan tullut vastaan moinen ilmiö, eli jään innolla odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis kiinnostaa, kun helikopteri ei onnistu nysä kullilla

Vierailija
24/25 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran melkein turpiini kun Levillä koko illan piiritin muijaa ja sitten lopulta mentiin mökille panohommiin. Matkalla supatti korvaan, että ratkaisevaa oli kuulemma jo alkuillasta se että olin luvannut näyttää sille kuinka teen kyrvälläni hälle helikopterin. Taksista pihalle tultuamme ennen mökkiin astumista, avasin sepalukseni ja pyysin naista katsomaan. Sitte kusin kolme tuopillista hankeen ja minusta siihen tuli ihan selvä intin kuljetuskopterin Mi-8:n silhuetti. Kylmässä kalu oli viela normaaliakin pienempi. Nainen oli todella pettynyt mutta hyvin se imutti silti sitä 15 kalua sol-pullo pillussaan, kunhan olin häntä ensin riittävästi sormettanut.

Vierailija
25/25 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Täytyy osata rakastella eikä rakentaa mitään helikoptereita

😂🤣😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme