Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksän erikoinen tyyli kommunikoida, en ymmärrä

Vierailija
06.05.2022 |

Minkä ihmeen takia pitää aikuisen ihmisen aina huutaa, rääkyä ja raivota? On asia sitten ihan mikä tahansa niin kaava on aina sama.
Itse en koe mitään tarvetta raivota lasten isälle, vaikka aina ei kaikki asiat menekään juuri niin kuin minä haluan. 13 vuotta ollaan asiat saatu sovittua huutamatta, uhkailematta ja kiukuttelematta.
Onko tällainen tyyli yleistäkin? Olin alkuun aivan kauhuissani, nykyään käy jollain tasolla sääliksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo sun asiasi, ap. Miksi sinun pitää olla mukana hakemassa/ viemässä lapsia?

Pitäisikö minun jäädä bussipysäkille odottamaan, koska aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä? Ihan normaalia elämää on, että jos olemme jonnekin menossa, niin istun samassa autossa. Äidille on kuitenkin ehdotettu, että isä saattaa lapsen ovelle, mutta se ei äidille käy. Ap

Vierailija
22/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 13 vuotta olet ollut miehen kanssa niin, ettei ole tarvinnut huutaa ja meuhkata? (aloitusviesti)

Viestissä 10 kerrot miehen puhuneen exälleen lapsen päiväkodin olevan heinäkuussa kiinni. Siis mies on saanut lapsen exänsä kanssa kun on ollut sinun kanssasi?

Puhuin omasta ex-miehestäni. Koen, että kun lapsia on yhdessä tehty, tullaan toimeen kuin aikuiset yleensäkin. Kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin minun elämässäni. Sitä paitsi, oma entinen aviopuolisoni on mukava ihminen, hyvä isä ja kunnioitan häntä vanhempana. En näe syytä rääkyä naama punaisena, en toimi niin muussakaan elämässä. Ehkä juuri siksi on niin vaikeaa ymmärtää tätä miehen ex-puolison käytöstä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla