Mies koppasi pierun nyrkkinsä housuistaan ja lehautti sen ilmaan nenäni edessä.
Kommentit (31)
Ihan normi. Itsekin teen noin jos halun haistaa paremmin omaa tuotosta.
Mitä valitat, iteppä valitsit moisen moukan!
Kourapieru on nimenomaan hauskaa. Taidat olla niuho.
Rivo-Riitta
Minunpa mies raiskasi minut pierun hajullaan. Kaappasi syliin peiton alle ja pääsi kananmunat eikä antanut minun lähteä pois. Pidätin hengitystä mutta hän alkoi kutittelemaan, joten oli pakko nuuhkia kananmunapaskan hajua. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Minunpa mies raiskasi minut pierun hajullaan. Kaappasi syliin peiton alle ja pääsi kananmunat eikä antanut minun lähteä pois. Pidätin hengitystä mutta hän alkoi kutittelemaan, joten oli pakko nuuhkia kananmunapaskan hajua. Yäk!
Ei tuolle voi muuta kun nauraa. :D
Minä pieraisin miehen tyynyyn kun hän oli vielä pesemässä hampaitaan. KYllä nauratti kun tuli nukkumaan....
Vierailija kirjoitti:
Minä pieraisin miehen tyynyyn kun hän oli vielä pesemässä hampaitaan. KYllä nauratti kun tuli nukkumaan....
Olet sairas.
Kun tuohon suhtautuu alentuvasti, niin ihmeestä mies hoksaa, että ei ollut ihan fiksuimmasta päästä. Huomenna hänelle voi tarjota roskiksesta napattuja biojätteitä ja iloisesti naurahtaa, että näistä saat pieruusi lisää puhtia.
Tämä on sitä parisuhteen herkkä läheisyyttä, turhaan moititaan että suomalaiset eivät olisi romanttisia.
Mä sanon suoraan että itse eroaisin.
Tuohan kertoo keskenkasvuisesta huumoritajuttomasta henkilöstä joka ei sinua arvosta. Samantasoista huumoria kuin siltä amber ilta joka pskansi sen depin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon suoraan että itse eroaisin.
Tuohan kertoo keskenkasvuisesta huumoritajuttomasta henkilöstä joka ei sinua arvosta. Samantasoista huumoria kuin siltä amber ilta joka pskansi sen depin sänkyyn.
Noin huumorintajuttoman ihmisen lieneekin parempi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan meni hyvä pieru. Saisit vaikka piereskellä minun seisovaa terskaani vasten. Nuuh! Aahh! Ruisk!
On mielettomän kiihottavaa katsella kun 50-vuotias nainen nuolee 30-vuotiaan miehen peräaukkoa.
:D riippuu huumorintajusta. Mua naurattais.
-nainen