Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies ei pese käsiä?

Vierailija
06.05.2022 |

Onko normaalia jos mies ei pese käsiä vessassa käytyään? Vasta nyt sain tietää, että ei pese, ellei jää "näkyvää likaa". Hyi saakeli. Puolusteli että ei ne muutkaan. Inhottaa ajatella mitä kaikkea se on räplännyt likaisilla käsillä, luulin aluksi vitsailevan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen miehen virtsa on steriiliä.

Niin niin. Mutta milloin viimeksi muna pestiin?

se on itse puhdistuva

Vierailija
22/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsa ei ole enää steriiliä, kun se tulee ihmisestä ulos. Virtsaputken päästä tulee paljon bakteereja suihkun mukaan.

Vierailija
24/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtsa ei ole enää steriiliä, kun se tulee ihmisestä ulos. Virtsaputken päästä tulee paljon bakteereja suihkun mukaan.

ehkä sinulla

Vierailija
25/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskitytään johonkin oman virtsan steriiliyteen, kun vessan vetimet ja oven kahvat on täynnä muiden skeidaa? Ei silti tee mieli pestä?

Vierailija
26/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naiset pesevät käsiään vessakäynnin jälkeen vielä huonommin kuin miehet.

Höpöhöpö.

Olen töissä s

toimistohommissa isossa organisaatiossa. Henkilökunnan WC:t on toimistomme vastapäätä. Toimistoon kuuluu kun vesihana on päällä. Harva mies pesee käsiään WC- reissun jälkeen. Kaikki naiset pesee.

Vierailija
27/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on. Ehkä joka kolmas mies pesee kätensä vessassa käynnin jälkeen.

Terveisin nainen, joka toimii henkilökohtaisena avustajana miehelle ja välillä joudun töissä miesten yleiseen vessaan.

Vierailija
28/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naiset pesevät käsiään vessakäynnin jälkeen vielä huonommin kuin miehet.

Hyi v..u, sikoja näyttää olevan molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
29/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusetteko te kaikki käsien pesijät omille käsillenne?

Ei, mutta ei kai se kerran viikossa pesty kärsä ole kovinkaan hygieeninen.

Vierailija
30/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaveri on kokki eikä pese koskaan käsiään. Olen lukemattomat kerrat todistanut esimerkiksi kaveriporukan illanistujaisissa, kuinka hän alkaa tuosta vaan tekemään ruokaa ilman käsien pesua. Vessassa käydessäänkään ei pese. Jossain vaiheessa pyysin häneltä että pesisi kädet, yritin olla nolaamatta ja vetosin siihen että minulla on bakteerikammo (ei edes ole, mutta tottakai kammoan toisen paskabakteereita omassa ruuassani). Alkoi tehdä tuota että viruttaa käsiä pari sekuntia hanan alla. Tämä on vaikuttanut todella paljon meidän ystävyyteen. En kutsu häntä enää luokseni enkä syö hänen tekemäänsä ruokaa. Minusta ihminen joka tarkoituksella tarjoilee minulle omaa paskaansa ei arvosta minua, sehän on ihan selvä.

On näitä naisissakin, ettei kukaan nyt luule että miessukupuolta taas sorretaan kertomalla miehen huonosta puolesta.

Vierailija
32/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joisitko sitä söisitkö sissijuustoa tai kakkelia?

Vierailija
33/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemme aina kädet kauppakeskuksessa tai muualla kodin ulkopuolella mutta en aina kotona jos ei ole kädet sotkeentunut eikä kotona puolisokaan käsiään aina luttaa joka käynnin jälkeen. Ennen ruuanlaittoa ja syömistä pestään aina ja purettaessa puhdasta tiskiä astianpesukoneesta. Vieraita käy hyvin harvoin ja pääasiassa vain kesällä jolloinka voi olla ulkona. Korona on tehnyt ihmiset entistäkin varovaisemmaksi. 

Vierailija
34/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies joskus selosti, kuinka käy kusella istualtaan, koska silloin ei tarvitse pestä käsiä. En vielä tänä päivänäkään ole ymmärtänyt mikä tässä oli logiikka. 

Vierailija
35/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tapana pestä mulkkua riittävän usein, käsienpesua ei tarvita, monesti naiset imevät baari-illan jälkeen jotain muuta kuin miehen sormia.

Vierailija
36/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen kaveri on kokki eikä pese koskaan käsiään. Olen lukemattomat kerrat todistanut esimerkiksi kaveriporukan illanistujaisissa, kuinka hän alkaa tuosta vaan tekemään ruokaa ilman käsien pesua. Vessassa käydessäänkään ei pese. Jossain vaiheessa pyysin häneltä että pesisi kädet, yritin olla nolaamatta ja vetosin siihen että minulla on bakteerikammo (ei edes ole, mutta tottakai kammoan toisen paskabakteereita omassa ruuassani). Alkoi tehdä tuota että viruttaa käsiä pari sekuntia hanan alla. Tämä on vaikuttanut todella paljon meidän ystävyyteen. En kutsu häntä enää luokseni enkä syö hänen tekemäänsä ruokaa. Minusta ihminen joka tarkoituksella tarjoilee minulle omaa paskaansa ei arvosta minua, sehän on ihan selvä.

On näitä naisissakin, ettei kukaan nyt luule että miessukupuolta taas sorretaan kertomalla miehen huonosta puolesta.

Jos ei voi olla varma ruuanlaittajan hygieenisyydestä niin kannattaa syödä vain sellaista ruokaa joka käynyt uunissa tai kunnon keittämisen, kuumennuksen läpi. Riski on suurin kylmissä ruuissa kuten salaateissa. 

Vierailija
37/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pesee vessassa käynnin jälkeen just silleen että sekunnin tai kaks käyttää hanaa auki ja vähän sormia vaan vedellä virauttaa. Oisko sama jättää kokonaan pesemättä.

Vierailija
38/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

I wash my eggs also.

Vierailija
39/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskitytään johonkin oman virtsan steriiliyteen, kun vessan vetimet ja oven kahvat on täynnä muiden skeidaa? Ei silti tee mieli pestä?

Ettekö te siivoa?

Vierailija
40/44 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tämä aika on muutenkin osoittanut ihmisen typeryyden, itse miehenä pesen aina käteni kun käyn kaupassa tai vessassa. Ei kyllä kykene ruokaa tekemään jos ei huolella pese käsiään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä