Amikset on idiootteja.
Taas viikonloppuna yksi kaljalippispäinen luuseri roikkui perässä baarissa eikä millään uskonut kun sanoin että ei kiinnosta. Varmaan jonkun av-mamman mies, paikkakunta oli Tampere. Minä en duunareiden kanssa vehtaa!
Kommentit (14)
Veditkö siis tuon tapauksen perusteella samaan nippuun kaikki ammattikoulun käyneet? Onnea sinulle.
ikkunasta kun yks teekkari oksenteli matkan varrella... iinhottava näky .. mulle ei semmoinen kelpais !!!
Mun perään ei rumat luuserit edes yritä kun tietävät ettei oo tsäänssejä!
Tyypeillä saattaa vaimo olla synnytyslaitoksella kun tulevat vonkaamaan pillua.
:)) (ps. Ja joka oli kanssani synnärillä, kun lapsemme syntyi ;))
Faktat löytyvät tilastokeskuksen sivuilta, voidaan lopettaa tämä epätietoisuudessa eläminen.
Yksittäistapauksia kertoessa todellisuus hämärtyy, yleistämiseen tarvitaan keskiarvoja. Eli on selkeästi ainakin taloudellisesti kannattavaa olla akateeminen. Puhumattakaan niistä muista syistä..
Rajanveto amiksiin on joskus hankalaa. Ja vaikka me kuinka muuta haluaisimme, niin ihmisiä kuitenkin voi niputtaa yhteen koulutuksen perusteella, sen verran paljon eroja löytyy.
Perusti oman yrityksen ja on nyt varakas yrittäjä, jolla työntekijöitäkin 5 kappaletta.
Mä olen ihan mielelläni siis idiootin vaimo! ja idioottihan se olen minäkin, parturi-kampaaja kun olen.
Lasiseinät ammattiryhmien välillä ovat ja pysyvät vaikka virallisesti muuta väitettäisiin.
Tutkimuskohteena joko Itä-Butromaan luonnonuskonnot tai swahilin muinaismurteet tms. " cool" kohde ja tarpeeksi harvinainen, jotta av:lla akateemisena kelpaa. Akateemiset ovat yli-ihmisiä, koska he tietävät kaikesta kaiken, vaikka heillä yliopistossa ollutkin vain suppea pääaine jostain erikoiselta alalta.
Esim. lastentarhanopet tai muut vastaavat massatuotteet eivät ole oikeita akateemisia nähneetkään. Yliopiston käytäviä pitää vaeltaa syvissä mietteissä, maailmantuskassa ja elää kuten Saarikoski.
Se on oikea akateeminen. Et saa tuottaa mitään järkevää ja sinun tulee tietää kaikki vastaukset Trivial Pursuitiin paitsi tuhahdella Viihde ja Urheilu-kysymyksille.
Miksi jotkut ylipäätään vaivautuvat puolustelemaan ja kommentoimaan näin idioottimaista aloitusta? Aloittajan ja muutaman muun kommenteista kyllä paistaa läpi, millaisia luusereita itse ovat.