Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka ei niin välitä Marimekon tuotteista?

Vierailija
05.05.2022 |

Itse en pidä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihan vanhat jutut ovat jees, kuten jokapoikapaidat ja vanhat kanvaasilaukut. Muista en välitä.

Vierailija
42/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen innostuneita olette Marimekosta 🤣

Olisko happamuus ja ketut mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä on yksi ja sama jankuttaja, jonka koti ja vaatekaappi on marimekoa ja luuli olevansa nyt jotain kun on "designia" ja nyt sitten se oma näkemys tuntuu nololta ja tyhmältä, kun muut eivät olekaan lampaita. 

Vierailija
44/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä on yksi ja sama jankuttaja, jonka koti ja vaatekaappi on marimekoa ja luuli olevansa nyt jotain kun on "designia" ja nyt sitten se oma näkemys tuntuu nololta ja tyhmältä, kun muut eivät olekaan lampaita. 

Näin minäkin luulen, niin samankaltaista jankkausta.

Vierailija
45/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joistakin kuoseista ja malleista. Laatu on kyllä heikentynyt. Mulla on 70-80-luvun perintövaatteita, jotka ovat kestäneet paremmin kuin tällä vuosituhannella ostetut. Nykymallin eivät myöskään oikein istu minulle ja esimerkiksi Marimekon mekoissa näytän perunäsäkiltä.

Vierailija
46/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole makuuni, en tykkää enkä käytä. Joskus olen yrittänyt jotain mekkoa sovittaa, mutta eivät sovi mulle ollenkaan. Myöskään sisustustuotteina ei nappaa.

Tai no joo, on mulla Marimekosta ostettu Ratian reppu ja se on oikein hyvä. Arvostan myös brändiä ja sen menestystä maailmalla sekä Kirsti Paakkasen työtä.

Vierailija
47/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tykännyt viime vuosina Marimekon kuoseista, mutta kategorisesti minulla ei ole mitään Marimekkoa vastaan. Joitain Marimekon astioita löytyy, ja myös joitain petivaatteita. Vaatteet eivät niin kiinnosta, liian värikkäitä minun makuuni.

Vierailija
48/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole makuuni, en tykkää enkä käytä. Joskus olen yrittänyt jotain mekkoa sovittaa, mutta eivät sovi mulle ollenkaan. Myöskään sisustustuotteina ei nappaa.

Tai no joo, on mulla Marimekosta ostettu Ratian reppu ja se on oikein hyvä. Arvostan myös brändiä ja sen menestystä maailmalla sekä Kirsti Paakkasen työtä.

Minulta löytyy myös Ratia-Marimekko-reppu ja se on kyllä ollut todella hyvä, sitä voin suositella varauksetta.

Vierailija
49/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aikoinaan ohuen ohuesta langasta tehdyn t-paidan joka on kestänyt ainakin 10v ja on vltavan kiva yllä. Yhtä päälystakkia haaveilin, mutta hinta oli liikaa. Jotkut pikkulaukut kivoja.

Vierailija
50/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään joistain kuoseista. Minulla on jonkin verran Marimekon astioita ihan arkikäytössä, niissä on jotain pirteää, ja niitä on kiva katsella.

Meillä on myös kaksi vielä Suomessa valmistettua Marimekon penaalia, jotka on paljon käytettyjä ja edelleen hyvässä kunnossa. Viime vuonna tytär sai samanmallisen penaalin lahjaksi, ja sen kangas on erilaista, paljon heikkolaatuisempaa. Harmi.

Marimekon vaatteista tai laukuista en tykkää.

Sen sijaan Marimekko+Adidas - yhdistelmä pk on ollut minusta kiva, mutta en ole ostanut itselleni kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi