Mistä päin kirjoittelet?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Hesasta ja asun teidän pikkupaikkakuntalaisten mielestä varmaan hirmuisessa luukussa -minikaksiossa siis. Mutta nautin, kun kaikki on luontoa myöten lähellä! Oon usein miettinyt miten viettäisin vapaa-aikaani, jos asuisin jossain pikkupaikkakunnalla, kuten vaikkapa Tyrnävällä tai Muhoksessa. Varmaan mulla olisi varaa laittaa kuntosali vaikka kotiini, mutta millaista elämää se olisi treenata yksin omalla kuntosalilla? Helsingissä riittää harrastusmahdollisuuksia. Pitää vaan keksiä mitä haluaa hollannin kielen opinnoista länsiafrikkalaisiin tansseihin, niin harrastuspaikka löytyy taatusti kymmenen kilometrin säteeltä. Joka viikko on mahdollisuus tutustua uusiin, inspiroiviin ihmisiin eri maista. Maalla olisin yksinäinen ja tylsistynyt.
Mikä saa teidät ihmiset pysymään omakotitaloissa oikkukylissä?Tyrnävällä ja Muhoksella on myös mm. rivi- ja jopa kerrostalohuoneistoja.
Mutta onko harrastusmahdollisuuksia ja todellisia tsäänssejä törmätä inpiroiviin kansainvälisiin ihmisiin?
No, mitä pitää mahdollisuutena ja mitä pitää inspiroivana ihmisenä...
Omanhenkisen seuran puute on yksi itseäni haittaava asia.
Harrastuksilleni asuinympäristöni sopii.
Yksi ystäväni on kotoisin Iranista, joten eipä tässä ihan pullossa olla.
Olen työskennellyt Oulussa kansainvälisessä yrityksessä.
Kiitos vastauksestasi! Kiinnostaisi vielä tietää minkä henkistä seuraa etsit, mutta et asuinpaikastasi löydä?
T. Se hesalainen
No, vähän vaikea sanoa lyhyesti.
Olen ollut aina ulkopuolinen vähän kaikkialla...
Parempi, etten tässä ketjussa enempää avaudu, ettei tunnisteta.
No, onneksi minulla on perheeni.
Oulusta.
Etelä-Suomesta alunperin.
Jännä nähdä että täällä on Tyrnävä mainittu monta kertaa, yleensä kukaan ei tiedä mikä tai missä se on.
- entinen Tyrnäväläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Hesasta ja asun teidän pikkupaikkakuntalaisten mielestä varmaan hirmuisessa luukussa -minikaksiossa siis. Mutta nautin, kun kaikki on luontoa myöten lähellä! Oon usein miettinyt miten viettäisin vapaa-aikaani, jos asuisin jossain pikkupaikkakunnalla, kuten vaikkapa Tyrnävällä tai Muhoksessa. Varmaan mulla olisi varaa laittaa kuntosali vaikka kotiini, mutta millaista elämää se olisi treenata yksin omalla kuntosalilla? Helsingissä riittää harrastusmahdollisuuksia. Pitää vaan keksiä mitä haluaa hollannin kielen opinnoista länsiafrikkalaisiin tansseihin, niin harrastuspaikka löytyy taatusti kymmenen kilometrin säteeltä. Joka viikko on mahdollisuus tutustua uusiin, inspiroiviin ihmisiin eri maista. Maalla olisin yksinäinen ja tylsistynyt.
Mikä saa teidät ihmiset pysymään omakotitaloissa oikkukylissä?Tyrnävällä ja Muhoksella on myös mm. rivi- ja jopa kerrostalohuoneistoja.
Mutta onko harrastusmahdollisuuksia ja todellisia tsäänssejä törmätä inpiroiviin kansainvälisiin ihmisiin?
No, mitä pitää mahdollisuutena ja mitä pitää inspiroivana ihmisenä...
Omanhenkisen seuran puute on yksi itseäni haittaava asia.
Harrastuksilleni asuinympäristöni sopii.
Yksi ystäväni on kotoisin Iranista, joten eipä tässä ihan pullossa olla.
Olen työskennellyt Oulussa kansainvälisessä yrityksessä.
Kiitos vastauksestasi! Kiinnostaisi vielä tietää minkä henkistä seuraa etsit, mutta et asuinpaikastasi löydä?
T. Se hesalainenNo, vähän vaikea sanoa lyhyesti.
Olen ollut aina ulkopuolinen vähän kaikkialla...
Parempi, etten tässä ketjussa enempää avaudu, ettei tunnisteta.
No, onneksi minulla on perheeni.
Onneksi näin!
Ps. Helsingissä sinua ei tunnistettaisi, vaikka avautuisitkin. Tervetuloa tänne, jos alkaa seinät kaatumaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä että täällä on Tyrnävä mainittu monta kertaa, yleensä kukaan ei tiedä mikä tai missä se on.
- entinen Tyrnäväläinen
Tottahan me kaikki Suomen perunapääkaupunki tunnetaan!
Muhokselta minäkin, moi vaan ! 🙋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta
Miksi sain alanuolen. Olen Turun Hannunniitussa.
Nimikirjaimet kehiin kiitos. 😁
Eräästä suuresta pikkukaupungista itä-suomesta joka myös pohjois-karjalan persreikänä tunnetaan.
Bergen - Vestland - Norja Norge Norway
Suomen raamattuvyöhykkeeltä eli Pohojammaalta.
Hämeestä. Hönäsimme Internetin viime viikolla.
Miesmann kirjoitti:
Eräästä suuresta pikkukaupungista itä-suomesta joka myös pohjois-karjalan persreikänä tunnetaan.
Kirjoitin googeliin Pohjois-Karjalan p*rsereikä kun en ollut ihan varma puhutko Lieksasta vai Joensuusta. Googlen mukaan Joensuusta.
Oulu , kaupunki. Ja kohta joku vitsailee "ai kaupunki" . Oulu on nykyään iso paikka , sain sen kokea kun deitti ilmoitti olevansa Oulussa venettä laittamassa. "ai missäpäin , Hietasaaressako?" - "Pyhäjoella". Koskaan kuullukkaan Pyhäjoesta : D D
Vierailija kirjoitti:
Miesmann kirjoitti:
Kirjoitin googeliin Pohjois-Karjalan p*rsereikä kun en ollut ihan varma puhutko Lieksasta vai Joensuusta. Googlen mukaan Joensuusta.
Ensimmäistä nuista sinun vaihtoehdoista koitin kuvailla.
USAn Keskilännestä.