Mistä päin kirjoittelet?
Kommentit (112)
Savuttomasta pienestä Kunnasta.
Meillä valmistetaan Turun Sinappia 😁.
Vierailija kirjoitti:
Turust
Pedo tepsi
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
Muhos ja Tyrnävä. Varmaan huikeeta metropolielämää teillä! :-D
Perämeren pohjukasta. Levottomien huhujen mukaan tää on kaupunki. Tuulen voimakkuuden mukaan lähellä tapahtumahorisonttia. Musta aukkohan imaisee lopulta kaiken. Mietin vain mitä tässä enää odottaa?
On täällä yksi sitkeä rakennus johon voisi miettiä suojaa maailman myrskyiltä. Sakemannit koitti rikkoa sen räjäyttämällä. Eivät onnistuneet. Sen kulmilla voi kokea erikoisen tuulen yhtä aikaa kolmesta suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
No on, mikäs tässä ollessa. Mites teillä Pihtiputtaalla?
Vierailija kirjoitti:
Savuton my ass tunnettu kasvatuksesta sekin pitäjä.
Mikähän alapeukuttajien ongelma on? "Mää en ainakaa oo Turuust"?
Itiksen kirjastosta kun meillä ei ole tietokonetta kun äiti sanoo että se on liian kallis. Tää arabialainen näppis on vähän hassu.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän alapeukuttajien ongelma on? "Mää en ainakaa oo Turuust"?
Mikähän ongelma teillä on jotka seuraatte jotain peukkuja?
Oon Hesasta ja asun teidän pikkupaikkakuntalaisten mielestä varmaan hirmuisessa luukussa -minikaksiossa siis. Mutta nautin, kun kaikki on luontoa myöten lähellä! Oon usein miettinyt miten viettäisin vapaa-aikaani, jos asuisin jossain pikkupaikkakunnalla, kuten vaikkapa Tyrnävällä tai Muhoksessa. Varmaan mulla olisi varaa laittaa kuntosali vaikka kotiini, mutta millaista elämää se olisi treenata yksin omalla kuntosalilla? Helsingissä riittää harrastusmahdollisuuksia. Pitää vaan keksiä mitä haluaa hollannin kielen opinnoista länsiafrikkalaisiin tansseihin, niin harrastuspaikka löytyy taatusti kymmenen kilometrin säteeltä. Joka viikko on mahdollisuus tutustua uusiin, inspiroiviin ihmisiin eri maista. Maalla olisin yksinäinen ja tylsistynyt.
Mikä saa teidät ihmiset pysymään omakotitaloissa oikkukylissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turust
Pedo tepsi
Kaali pää
Turun portsasta kans, onpa meitä tääl mont linjoil!
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä tässä.
Oulu on puolen tunnin päässä, Helsinkiin lentää Oulunsalosta tunnissa jos sinne mieli tekee.
En itseasiassa mitään metropolielämää halua.
Vierailija kirjoitti:
Oon Hesasta ja asun teidän pikkupaikkakuntalaisten mielestä varmaan hirmuisessa luukussa -minikaksiossa siis. Mutta nautin, kun kaikki on luontoa myöten lähellä! Oon usein miettinyt miten viettäisin vapaa-aikaani, jos asuisin jossain pikkupaikkakunnalla, kuten vaikkapa Tyrnävällä tai Muhoksessa. Varmaan mulla olisi varaa laittaa kuntosali vaikka kotiini, mutta millaista elämää se olisi treenata yksin omalla kuntosalilla? Helsingissä riittää harrastusmahdollisuuksia. Pitää vaan keksiä mitä haluaa hollannin kielen opinnoista länsiafrikkalaisiin tansseihin, niin harrastuspaikka löytyy taatusti kymmenen kilometrin säteeltä. Joka viikko on mahdollisuus tutustua uusiin, inspiroiviin ihmisiin eri maista. Maalla olisin yksinäinen ja tylsistynyt.
Mikä saa teidät ihmiset pysymään omakotitaloissa oikkukylissä?
Minä haluaisin muuttaa johonkin, missä voisin pitää kanoja. En mihinkään pikkukylään, vaan kaupungin lähelle.
Vaasa 💪