Mikä puhelin teidän lapsella on ja lapsen ikä?
Tokaluokkalainen väittää, että kaikilla kavereilla on vähintään iPhone11 ja kinuaa uutta. Vähän vaikeata uskoa. Millaisia puhelimia teidän lapsilla on?
Kommentit (62)
Doron vanhuspuhelin ilman älyä. Mies 30 vuotta. Ei lapsi enää, mutta silti lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Eskarilaisella ja ekaluokkalaisella molemmilla iphone, nuoremmalla 12pro max ja vanhemmalla 13 promax
Meillä on ihan samat mutta molemmille on vielä samat puhelimet kolmeen kertaan kun menee rikki niin usein niin on heti antaa uusi.
Ei voi kun nauraa....... mitä pas..... .
Noin 200-250 euron Samsungeja, 11v ja 14v
Säälittäviä aikuisia kun täytyy päteä että ostetaan 5 vuotiaalle joku tonnin puhelin.
Pojallani on kaksi puhelinta.
Samsung ja työpuhelimena iPhone.
Ikää lapsellani on 39 vuotta.
Lapsi on kymmenen vuotta ja hänellä on mieheni vanha iPhone. Uutta iPhonetta en noin nuorelle ostaisi.
Käytettynä ostettu iphone x. Lapsi on 9v.
Joku 3v vanha OnePlus Nord 100 ja täyttää syksyllä 13v. On tyytyväinen puhelimeensa.
Kun saatiin tässä juuri lähiaikoina puolisoni kanssa uusi työpuhelin niin vanhan sai lunastaa 120e. Joten 8 vuotiaalla on samsung s21 ultra ja eskarilla s20..
Lasten liittymät ilmaiset työni puolesta, kuten myös meidän vanhempien koska työliittymät..
no itse näin eräällä pienellä 1 luokkalaisella iphone 14 pro max
ja hänen pikku veljellään samsung galaxy flip 4
IPhone 12 product red. Ostettu uutena, mutta lapsi maksoi suurimman osan itse. 16v oli, kun ostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että puoletkaan ei vastaa tosissaan. Olisi ollut kiva tietää millaisia puhelimia lapsilla yleisesti on.
Ap
Mistä sinä päättelet, että vastaajat eivät ole olleet tosissaan?
Ei aavistustakaan, itse ostavat puhelimensa. Parikymppiaiä.
iPhone 8. Tyttö 7v.