Epävakaa persoona
Mielialat heittelee.. velkaantumista, suutun helposti hermostun nollasta sataa, hetken menee hyvin kunnes on vaikeeta elää näin, olen saanyt jotain diagnooseja tunne elämän häiriö tai jotain epävakaan persoonaan piirteet mutta mua ei tutkita ja lääkäri ei auta,, en saa naista ja parisuhdetta tälleen ? Mitä voin tehdä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
oletko ap nainen?
Ap on Allu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki asiat lääkkeillä parane. Täytyy sun itsekin päättää, että ryhdistäydyt. Rutiinit on hyväksi. Aina sama aikataulu. Työ on hyväksi, varsinkin suorittava ainakin jollain tasolla fyysinen työ.
Esim. korkeakoulutetulle kylläkin aivotyö on se joka auttaa. Oletatko nyt aloittajasta jotakin, mikä sopii sun omiin raameihin epävakaasta?
Pitäs päästä lisätutkimuksiin mun ailahteleva käytös.. miksei lääkäri sitä ymmärrä.. terapeutti jo sanoi että olen pelottava pelotan ihmiset kauas ja epävakaa ja raivostun ja hermostun ja oon vihainen.
En saa tämän takia rakkautta ja tyttöystävää ku en saa päätäni kuntoon.
En voi hyvin masentunut kaipaan naisen kosketusta läheisyyttä haluan että nainen pussaa minua.. että olen kiinnsotava.. en kelpaa kellekkään kun oon pään sisältä rikki ja epätasapainos.. vaikka töissä käyn.. en vain riitä.
Sama fiilis huutaisko kadulla hakkais päätä seinää ku ei saa apua.. ja tämä on jatkunu erosta lähtien.. noin 3 v jo tämä ongelma pyörii samaa ympyrää en vooi hyvin en saa kavereita.. tai ole niitä etsinytkään ja kaikki tuntuu olevan ihan sekasin.
Kysy lekuriltasi olisko kunnassasi mahdollista päästä dkt-terapiaan. Sillä on saatu hyviä tuloksia persoonallisuushäiriön hoidossa.
Onko se sinun terapeutti erikoistunut epävakaisiin? Jos ei ole niin vaihda terapeuttia. Joku jo mainitsi dialektisen käyttäytymisterapian.
Onko pakko nimitellä itseään ja keksiä vikoja tavallisista asioista.On ihan tavallista olla välillä velkaa välillä ei ja välillä jaksaa välillä ei.Ei se mikään tauti ole.
Allu hei, sulle neuvotaan joka ikisessä keskustelussasi ystävällisesti että menisit terapiaan ja alkaisit huolehtia itsestäsi. Hienoa että myönnät itsekin jo, ettet ole normaali. Muutos lähtee tosiasioiden tunnustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
En voi hyvin masentunut kaipaan naisen kosketusta läheisyyttä haluan että nainen pussaa minua.. että olen kiinnsotava.. en kelpaa kellekkään kun oon pään sisältä rikki ja epätasapainos.. vaikka töissä käyn.. en vain riitä.
Naisilla on epävakaa-diagnooseja enemmän kuin miehillä. Voisit helposti löytää kaltaisesi impulsiivisen naisen, ymmärtäisitte toisianne helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki asiat lääkkeillä parane. Täytyy sun itsekin päättää, että ryhdistäydyt. Rutiinit on hyväksi. Aina sama aikataulu. Työ on hyväksi, varsinkin suorittava ainakin jollain tasolla fyysinen työ.
Esim. korkeakoulutetulle kylläkin aivotyö on se joka auttaa. Oletatko nyt aloittajasta jotakin, mikä sopii sun omiin raameihin epävakaasta?
Eiköhän hän tarkoittanut ihan vaan sitä että kun epävakailla ahdistus on yleensä kovaa niin liikunta purkaa sitä ylivireyttä. Ylenkatsotko itse siis suorittavaa työtä tekeviä? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on epävakaa-diagnooseja enemmän kuin miehillä. Voisit helposti löytää kaltaisesi impulsiivisen naisen, ymmärtäisitte toisianne helposti.
Tämä harhaluulo on kumottu ajat sitten ja itseasiassa tuon takia vielä 15-20 vuotta sitten miehille lätkittiin paljon virheellisiä bipodiagnooseja.
Te jotkut olette paljon sairaampia kuin tämän ketjun aloittaja, luulette nähtävästi aidosti olevanne jotenkin parempia. "Ota itseäsi niskasta kiinni ja mene terapiaan!" Sinne terapiaanhan kävellään tosta noin vaan, dialektiseen varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotkut olette paljon sairaampia kuin tämän ketjun aloittaja, luulette nähtävästi aidosti olevanne jotenkin parempia. "Ota itseäsi niskasta kiinni ja mene terapiaan!" Sinne terapiaanhan kävellään tosta noin vaan, dialektiseen varsinkin.
Onko sulla siis joku parempi ja helpompi ratkaisu? Ystävällisyyttään ihmiset vinkkasivat, että terapia voisi auttaa. Epävakaan hoidossa terapia nimenomaan todettu tehokkaammaksi kuin lääkkeet pelkästään.
EI NE AUTA MINUA LÄÄKÄRIT LYÖ VAA JONKUN MASENNUSLÄÄKKEEN KOURAAN ENKÄ PÄÄSE MIHKÄÄN HOITOON