Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein ennen ensitreffejä "kuuluu" laittaa viestiä?

Vierailija
05.05.2022 |

Treffit on sovittu parin viikon päähän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei ole olemassa lakipykälää.

Vierailija
2/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä kysyttiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä kysyttiinkin.

Mitäs sitten pitäis vastata. Tasan 4 kertaa kuuluu. Pöh. Ihan tilanteen mukaan tietenkin.

Vierailija
4/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman fiiliksen mukaan ja hieman haistellen onko toinen vastaanottavainen. Itse tykkään viestitellä, mutta ei kaikki. Toisaalta en ole sopinut koskaan noin kauas treffejä.

Vierailija
5/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en muista, että olisin sopinut treffejä useiden päivien päähän lukuun ottamatta suhdetta ruotsalaisen miehen kanssa ja se tapahtui ennen nykyisiä viestimiä. Vuosi oli 1996 ja kummallakin oli tietokone, internetyhteys ja sähköposti sekä matkapuhelimet JA lankapuhelimet, mutta esimerkiksi tekstailu oli tosi kallista.

Jos nyt olisin sinkku ja tapaaminen olisi jostain syystä sovittu vasta kahden viikon päähän, niin kyllä minä olettaisin, että jokseenkin päivittäin vaihdamme kuulumisia, mikäli olisi aito kiinnostus puolin ja toisin. Jos kyseessä olisi vain joku, jonka tsekkaan treffeillä paremman puutteessa, niin sitten riittäisi säännöllinen yhteydenpito harvemmin, mutta ei nyt päiväkausien välein. Tosin en todennäköisesti niille treffeille loppujen lopuksi edes vaivautuisi menemään.

6/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittaisi ehkä kuin pari päivää ennen treffejä varmistusviestin ja kysyisin, että onhan deittikumppani varmasti tulossa sovitusti treffeille. En vain näe syytä miksi pitäisi viestitellä jos kerta ollaan jo sovittu, että tavataan, niin siellä treffillähä voi jatkaa keskustelua. Tainjos minä olen vaikka sopinut lounastapaamisen kaverin kanssa, jota en ole pitkään aikaan nähnyt, niin en kai minä muutamaa päivää aiemmin kysele kuulumisia, kun kohtahan me tavataan kuitenkin. Ja jos deittikumppani viestittelee tiiviisti, tulee siitä sellainen fiilis, että hän on epävarma ja se on Turn off.

Vierailija
7/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopealla aikataululla te sitten oikein niitä treffejä sovitte?

Vierailija
8/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä minkä tahtinen ihminen on kyseessä. Sitä pitää vähän haistella. Omani oli hyvin hidas viestittelijä ennen treffejä, kuten minäkin, vaikka molempien kiinnostus oli selvästi suurta. Molemmilla oli vain halu tutustua paremmin vasta livenä.

Vierailija
9/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odottaa pari viikkoa. Tapaako toinen siinä top 10 listan ensin alta pois. Kyllä deitit on sovittu heti eikä 15 pvä.

Vierailija
10/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut treffit max seuraavaan viikonloppuun. Ja koko se odotteluaika ollaan aktiivisesti viestitelty. Ja jos ei oltaisi, olisin tulkinnut, ettei toista paljoa kiinnosta.

Vierailija
11/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi odottaa pari viikkoa. Tapaako toinen siinä top 10 listan ensin alta pois. Kyllä deitit on sovittu heti eikä 15 pvä.

Tajuatteko, että ihmisillä on muukin elämä kuin treffeillä käyminen. On töitä, opiskeluja, vierailuja muissa kaupungeissa jne.

Vierailija
12/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisillä on muutakin elämää kuin deittailu. Jos ei voi muutamaa viikkoa odottaa, olkoon

Vierailija
13/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nopealla aikataululla te sitten oikein niitä treffejä sovitte?

Siitä on vuosia, kun olin nettideiteissä, mutta silloin oli tapana sopia ne päivän-kahden päähän. Jos esimerkiksi tänään tutustui kiinnostavalta vaikuttavaan tyyppiin, niin kyllä ne treffit sovittiin tähän viikonloppuun eikä seuraavaan tai vasta sitä seuraavaan.

Vierailija
14/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffit 2 viikon päähän, todennäköisyydet:

90% peruuntuu

100% ei tule toisia treffejä

Vierailija
15/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmisillä on muutakin elämää kuin deittailu. Jos ei voi muutamaa viikkoa odottaa, olkoon

Jos naisella on niin paljon muuta elämää, en halua mukaan siihen LOL

Vierailija
16/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sopinut treffit max seuraavaan viikonloppuun. Ja koko se odotteluaika ollaan aktiivisesti viestitelty. Ja jos ei oltaisi, olisin tulkinnut, ettei toista paljoa kiinnosta.

Sama. En minä lähtisi edes tapaamaan ihmistä, joka ei ole sen vertaa minusta kiinnostunut, että kyselee kuulumisia ja haluaa tutustua juttelemalla jo ennen treffejä. Mutta en myöskään venyttäisi sitä tapaamista yli viikon päähän ellei olisi joku erittäin pätevä syy (esim. toinen asuu ulkomailla). Silloinkin haluaisin olla yhteydessä Skypen/Teamsin tai Zoomin kautta nyt, kun se on joka tapauksessa päivittäistä yhteydenpitoa ihmisiin.

Vierailija
17/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko, että ihmisillä on muukin elämä kuin treffeillä käyminen. On töitä, opiskeluja, vierailuja muissa kaupungeissa jne.

Sellaiselle ihmiselle sopii toinen samanlainen. Minulla on töitä, opintoja, luottamustehtäviä, matkoja, harrastuksia ja koira ja silti, jos olisin sinkku, pystyisin järjestämään treffit heti tulevalle viikonlopulle.

Vierailija
18/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä on vaikka matkalla eikä pysty tapaamaan tuota ennen?

Vierailija
19/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä olis aikaa seurustelulle, jos jo ekaa tapaamista pitäisi odottaa viikkotolkulla?

Vierailija
20/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä on vaikka matkalla eikä pysty tapaamaan tuota ennen?

Miksi hän sitten sopii treffit jo siellä matkoilla ollessaan? Ainoa syy, jonka keksin, on että hän on niin palavan "ihastunut" (=vahvasti kiinnostunut) kyseisestä ihmisestä, että haluaa ilmaista kiinnostuksensa sitoutumalla jo tapaamiseen. Ja jos hän on niin vahvasti ihastunut, niin miten ihmeessä häntä ei sitten kiinnostaisi ennen treffejä pitää päivittäin yhteyttä?

Väitän: Ihminen, joka sopii treffit pitkän ajan päähän ja/tai ei niitä odotellessa koe tarpeelliseksi edes viestitellä, ei ole kovinkaan kiinnostunut ja/tai tapaaminen jännittää häntä ja hän kuvittelee, että asia muuttuu helpommaksi kun ehtii pari viikkoa valmistautua. Yksi osa jännitystä on se, että hän pelkää, ettei löydy puhuttavaa, ja siksi pelkää, että puheenaiheet loppuvat jos viestitellään tai soitellaan jo ennen treffejä.