Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva keskustella ihmisten kanssa, mutta en haluaisi tehdä ketjua itsestäni

Vierailija
05.05.2022 |

Ja paljastaa narsismiani tai yksinäisyyttäni.

Mikäköhän siis olisi sellainen aihe, joka saisi keskustelua aikaiseksi, mutta ei olisi henkilökohtainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii keskustella ihan mistä tahansa maan ja taivaan välillä. 

Vierailija
2/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat narsismillasi? Keskustellaanko siitä, kuinka itsemme analysoimme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että näin. Olen yrittänyt joskus tehdä ketjuja itseäni kiinnostavista aiheista, mutta ne eivät ole ottaneet tulta alleen. Ehkä tein ne väärään aikaan?

ap

Vierailija
4/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat narsismillasi? Keskustellaanko siitä, kuinka itsemme analysoimme?

No, se oli lähinnä pieni vitsi jolla viittasin siihen, että jos keskustelua aiheuttavat aiheet liittyvät vain minuun itseeni niin joku voi kokea tuollaisen narsismina.

ap

Vierailija
5/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että näin. Olen yrittänyt joskus tehdä ketjuja itseäni kiinnostavista aiheista, mutta ne eivät ole ottaneet tulta alleen. Ehkä tein ne väärään aikaan?

ap

Joskus kannattaa nostaa muutaman kerran omilla kommenteilla ja aloitus voikin poikia pitkän ketjun.

Vierailija
6/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joskus kannattaa nostaa muutaman kerran omilla kommenteilla ja aloitus voikin poikia pitkän ketjun.

Täytyy kokeilla tätä. Luuletko että tuo voisi toimia, jos ketju käsittelee esimerkiksi kovaa scifi-kirjallisuutta tai kiinnostavia pyöräilykohteita Pihtiputaan lähellä?

ap

Vierailija
7/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oho, jäin jumiin omiin ajatuksiini keskutelun sijasta.

Mitä ne sinua kiinnostavat aiheet ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi