Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihminen valittaa, että kaikki on kallista ja ei ole rahaa, mutta...

Vierailija
05.05.2022 |

...samalla ostelee kaikenlaista aikalailla kalliimpaa (pitää olla tietynlaiset autot, merkkivaatteet, talo hyvällä asuinalueella, kasa kalliita harrastuksia ja matkoja...), niin eikö hän itse huomaa puheidensa ja toimintansa välillä mitään ristiriitaa? Eli jos sitä rahaa ei ole, ei niitä merkkiautoja ja matkojakaan sitten hommata...
Ihmettelen vaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu työtön on tämmönen. Valittaa ettei rahat riitä ja sitte pistetään taas tilaus menemään jotain roinaa netistä..

Vierailija
2/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu työtön on tämmönen. Valittaa ettei rahat riitä ja sitte pistetään taas tilaus menemään jotain roinaa netistä..

Ap:n tuntema ei ole työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruikutukseni: "Rahaa ei jää laskujen jälkeen yhtään käteen". :D

Vierailija
4/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempiruikutukseni: "Rahaa ei jää laskujen jälkeen yhtään käteen". :D

Itsellä kokemusta pätkätöistä ja työttömyydetä. Ensin pitää sanoa selvyyden vuoksi yksi asia. Asuttiin naisen kanssa kumpikin omissa asunnoissa eikä edes harkittu muuttoa yhteen. Hän pyysi minulta sillä hetkellä työttömältä voinko lainata vähän. Toki lainasin ja sanoin että nyt sulla on xxxx syy pyytää palkankorotus. Lainasit työttömältä. Ei se ollut kuin muutama kymppi viikoksi. 

Näillä hintojen nousulla ei auta mun säästäväisyyskään. Pitääkö tässä alkaa rikolliseksi? Tiedän kuinka kukka menee kaupaksi. Eikä sen kasvatus ole vaikeaa. Joskus vähän kasvatin itselle. Vuosikymmenet olen ostanut sen vähän mitä käytän satunnaisesti. Myyjä sanoi että tätä menee enemmän kuin hän uskaltaa välittää.

Vierailija
5/5 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onhan noita tapauksia. Anna sen kitistä ja hakeudu kaltaistesi seuraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä