Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa ostaa pöytätietokone?

Vierailija
05.05.2022 |

Eli mistä niitä saa ja mistä parhaat? Olisi myös erittäin hyvä jos samassa paketissa saisi pelipöydän, pelituolin, pelinäytön, pelinäppäimistön, pelihiiren, kuulokkeet, kaiuttimet ja rgb-ledit. Ja kaikki suoraan kotiin ei ole autoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää sama lanka ollu jo eilen? 

Mä tykkään enemmän niistä "oon tää kissa" -langoista. Tee sellanen!

Vierailija
2/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Ihme seko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.apple.com/fi/mac/

Vierailija
4/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimms:ltä tai Verkkokaupasta.

Vierailija
5/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Jimmsiltä tai verkkokaupasta varmaan saisi koko paketin ja vielä toimiettuna.

Tiedätkö mitä haluat vai tarvitsetko neuvoja?

Vierailija
6/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin laitella toiveet, mitä laitteelta haluaa Pelit, joiden pitää pyöriä ja sitten jonnekin pelisivustolle laittaa kysymys, millaisen laitteiston vaatii. Sen jälkeen kasaa verkkokaupoissa paketti ja copypastettaa se samalle sivulle, josta kysyi.. Sieltä saa parhaimmat vinkit.

t. Koneita itse muutaman kasannut aikoinani

Vierailija
7/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies osta pöytätietokonetta! Näethän, että mitä kaikkea siihen tarvitsee! Vie turhaa tilaa kotoa. Mielestäni sinun kannattaisi ostaa hyvä 2 in 1 hybridikannettava. 4 ydintä 8gb ram. 10-14 tuuman näyttö ja vähintään 1920x1080 mutta kannattaa koittaa korkeampaa jos saa. SSD-tallennustilana on nopea. Kaikki oikeat ammattilaiset käyttää näitä. Jos et halua ostaa, voit myös yhdistää älypuhelimen tv miracastilla. On paras näyttö.

Vierailija
8/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli .Kukan koneen ymm.hankia ei tällä aihe kysele ,sen enenpää ei kehuskele mitä ostaa tällä . Kun on jo sen verran järkeä että mene sivustot mistä saa tarkat mielipiteet ja tiedot. On ihan omat sivut netissä ja kysymyksiin käyttäjien vastaus. Joten käytä aivojasi ja etsi sivusto netistä!

Vierailija
9/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantista tai Powerista.

Vierailija
10/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen osaisin Jimms'ltä ja mahdollisesti muutkin tarvikkeet. Pöytää ja tuolia niiltä ei varmaan saa, mutta niitä saa monesta muusta paikasta.

Vierailija
11/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä mies osta pöytätietokonetta! Näethän, että mitä kaikkea siihen tarvitsee! Vie turhaa tilaa kotoa. Mielestäni sinun kannattaisi ostaa hyvä 2 in 1 hybridikannettava. 4 ydintä 8gb ram. 10-14 tuuman näyttö ja vähintään 1920x1080 mutta kannattaa koittaa korkeampaa jos saa. SSD-tallennustilana on nopea. Kaikki oikeat ammattilaiset käyttää näitä. Jos et halua ostaa, voit myös yhdistää älypuhelimen tv miracastilla. On paras näyttö.

Jos ostaisin läppärin pelikäyttöön, niin tarvittaisiin kuitenkin kaikki samat tarvikkeet kuin mitä ap listasi. 14 tuumaa on onneton pelinäytöksi, ja 8 gb nyt ei riitä mihinkään. 

Jos on tarkoituksena selailla vauva-palstaa, niin perus läppäri riittää toki oikein hyvin.

Vierailija
12/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaisin läppärin pelikäyttöön, niin tarvittaisiin kuitenkin kaikki samat tarvikkeet kuin mitä ap listasi. 14 tuumaa on onneton pelinäytöksi, ja 8 gb nyt ei riitä mihinkään. 

Jos on tarkoituksena selailla vauva-palstaa, niin perus läppäri riittää toki oikein hyvin.

Voi ei et ole ssd-cachesta kuullut. Sen takia pienillä kannettavilla se riittää, koska sisältää erittäin nopea nvme.ssd joka kyllä korvaa puuttuvan jos on pakko editoida videoita tai vastaavaa. En ota kantaa pelaamiseen, olen siis aikuinen.

Vierailija
13/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä selität? Töihin riittää kannettava ja pelaajalle pitää olla oikea kone.

Vierailija
14/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä aikuiset muka pelaa? Vai oletanko väärin, että tämä palsta on vain aikuisille?

Vierailija
15/15 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä aikuiset muka pelaa? Vai oletanko väärin, että tämä palsta on vain aikuisille?

Ihmettelen samaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi