Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellen Svinhuvfud kakku

Vierailija
05.05.2022 |

Maistoin ekaa kertaa ja eipä ollut mitenkään erikoista ollut. Ylimakeaa ja ylihintaista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini, on tosi hyvää vaikka voi olla vähän kuivakka mehevämpien leivonnaisten ystäville. 

Vierailija
2/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa. Ihan lemppari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkini, on tosi hyvää vaikka voi olla vähän kuivakka mehevämpien leivonnaisten ystäville. 

Joo ajattelin, että se on sellainen kermainen mehevä kakku. -Ap

Vierailija
4/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi en ole maistanut. Mä lihoon heti makeasta.Kun olen sokerikoukusta irti pässyt.Yksi kakun pala tai kesi.Alan syömän salaa itseltän: No ei tuo jäde lihota.Seurava päivä ei tuo yksi suklaa patukka lihota ja se jatkuu ,jatkuu siihen kun olen taas ylipainoinen lihonut 20kg.eli ylipainoinen 84 kg. Tuli eron myötä 1 vuodessa1. marapatukka joka ilta lenkki.Ei lihota? lihotaa.Rasvasolut alkaa heti nousee. Paino pysyy vaihdevuosien jälkeen 62-64 kg. Yksi elen ehto: ei kiitos tuotteet jossa sokeria.

Vierailija
5/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt sitä viimeksi 80-luvulla. Edesmennyt isoäitini kävi aina stokkalta ostamassa. Inhosin sitä, koska se oli pelkkää kermaa. Ei todellakaan ollut kuivakka, vaan kuohukermaa eniten.

Vierailija
6/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi en ole maistanut. Mä lihoon heti makeasta.Kun olen sokerikoukusta irti pässyt.Yksi kakun pala tai kesi.Alan syömän salaa itseltän: No ei tuo jäde lihota.Seurava päivä ei tuo yksi suklaa patukka lihota ja se jatkuu ,jatkuu siihen kun olen taas ylipainoinen lihonut 20kg.eli ylipainoinen 84 kg. Tuli eron myötä 1 vuodessa1. marapatukka joka ilta lenkki.Ei lihota? lihotaa.Rasvasolut alkaa heti nousee. Paino pysyy vaihdevuosien jälkeen 62-64 kg. Yksi elen ehto: ei kiitos tuotteet jossa sokeria.

Kertokaa nyt, onko tämä aina sama, vai onko näitä enemmän?

Vierailija
7/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syönyt sitä viimeksi 80-luvulla. Edesmennyt isoäitini kävi aina stokkalta ostamassa. Inhosin sitä, koska se oli pelkkää kermaa. Ei todellakaan ollut kuivakka, vaan kuohukermaa eniten.

Kuohukermaa siinä ei ole vaan kreemiä.

Vierailija
8/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuohukermaa? Ei, vaan kreemiä.

Vierailija
9/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuohukermaa siinä ei ole vaan kreemiä.

Oli mitä oli, niin liikaa sitä oli.

Vierailija
10/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen Svinhuvud-kakussa ei ole kuohukermaa. Se koostuu pääasiassa marenkilevyistä, mokkakreemistä ja mantelilastuista.

Vierailija
11/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on se kopiokakku, en ihmettele jos et tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan