Milloin olette viimeksi käyneet kahvilassa ja istuneet siellä alas?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olisko viikonloppuna. Jäin miettimään, että kuka käy kahvilassa, eikä istu alas?
19 käy useinkin ostamassa ne kaffepullat... tai joka konditorian yhteydessä on kahvila.
Vierailija kirjoitti:
Ennen koronaa .
Mulla sama. Kun kahvilat ja ravintolat menivät keväällä 2020 kiinni, hankin kotiin kahvimyllyn, kahvipapuja, makusiirappeja yms ja aloin keittää kahvini itse.
En käy kahviloiss aenkä baareissa. Juon kahvini ja olueni kotona.
Kahvilassa noin 20 vuotta sitten. Baarissa noin 15 vuotta sitten.
Tulin siihen tulokseen että hulluhan se rahansa sinne kantaa !
Viime viikolla kun kävin Lontoossa asioilla ja ostoksilla. Oli kiva katsella kahvilan kattoterassilta kaupungin vilinää. Asun itsekin Englannissa, joten ei nyt sinänsä mikään erityinen matka, mutta kahviloissa on kiva aina huilahtaa hetken verran.
En ole istunut alas.
Seison aina kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko viikonloppuna. Jäin miettimään, että kuka käy kahvilassa, eikä istu alas?
No itse ostan usein esim. junaan mukaan kahvin tai sitten kauniilla ilmalla menen puistoon juomaan.
Äitien tekemää perusruokaa vaikka Jokapäivä perunasta ja päälle pois viety kahvi kauralla.
Tänään. Munkkikahvit maistui hyvältä. Käyn viikottain kahviloissa.
Miksi kukaan käy kahviloissa ylipäätään kun kotona saa keitettyä kahvia murto-osalla kaffilan hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käy kahviloissa ylipäätään kun kotona saa keitettyä kahvia murto-osalla kaffilan hinnoista.
No mä käyn ihan töistä lounaalla kahvilassa ainakin kerran viikossa.
En ainakaan kymmeneen vuoteen. Jossain kebupitsalassa olen istuutunut odottaessani takeaway-kebabrullan valmistumista.