Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pop-pankin kuukausimaksu jo 7,40 e

Vierailija
05.05.2022 |

Tuohon sisältyy siis käyttelytili, nettipankki ja Visa. Huhhuh. Miten muilla pankeilla?

Onko S-pankki edelleen ilmainen asiakasomistajille /jos perheenjäsen on omistaja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä rahat kotonasi. Maksa paperilaskuilla.

Vierailija
22/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän niin että köyhälle ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin S-pankki. Varakkaammilla esim. maksut kuittautuu OP:ssa bonuksilla, mutta saa aika rutosti olla niitä säästöjä ja sijoituksia ennenkuin bonuksia tulee järkevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä rahat kotonasi. Maksa paperilaskuilla.

Kirjekuorellako ne maksut maksetsan käteisellä?

Vierailija
24/26 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Popissa 5,25.

Siihen sisältyy 2 tiliä (käyttö ja säästö), visa ja nettipankki. Ässäkin on, se on ilmainen rinnakkaisomistajallekin.

Eli samat kuin mulla. Mulla on tähän asti ollut 5 e/kk, mutta seuraava kk/maksu nousee siihen 7,40 euroon.

Ap

Popeissa on toki eroja pankkienkin välillä, mutta itse liityin jäsenasiakkaaksi, jonka takia sain sitten alennusta noista. Ilman jäsenyyttä se voi olla vähän kalliimpi. Tosin siitä on varmaan pari vuotta, kun liityin ja siihen piti joku ässää vastaava maksukin maksaa(jonka saa takaisin, jos vaihtaa pankkia). Kaverilta veloittivat korkeamman maksun vaikka liittyi myös, sen ne kyllä sitten hyvitti, kannattaa siis pankista tarkistaa, että ne menee oikein.

Vierailija
25/26 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän niin että köyhälle ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin S-pankki. Varakkaammilla esim. maksut kuittautuu OP:ssa bonuksilla, mutta saa aika rutosti olla niitä säästöjä ja sijoituksia ennenkuin bonuksia tulee järkevästi.

Minulla on vain 10.000€ säästötilillä, 2100€ sijoituksissa, ja noilla kuittaantuu käytännössä joka kerta palvelumaksut. Hieman liioittelet tuolla "rutosti" väitteellä.

Vierailija
26/26 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankki ja 11e/kk. Onkohan iso prosessi vaihtaa tili toisaalle? Oon siirtäny tota tulevaisuuteen, mutta alkanut tympiä maksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän