Pop-pankin kuukausimaksu jo 7,40 e
Tuohon sisältyy siis käyttelytili, nettipankki ja Visa. Huhhuh. Miten muilla pankeilla?
Onko S-pankki edelleen ilmainen asiakasomistajille /jos perheenjäsen on omistaja?
Kommentit (26)
Minun kuukausimaksu on 10 euroa, ilmeisesti Pop-pankkienkin välillä on eroa.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sisältyykö siihen jotain muuta kuin nuo mun mainitsemat?
Ap
No, Nordea ilmoitti juuri peruspaketin käyttömaksun nousevan 7,90 euroon per kk. Tämä elokuussa, nykyinen maksu 7,75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sisältyykö siihen jotain muuta kuin nuo mun mainitsemat?
Ap
Ei tietääkseni, mutta ehkä pitäisi kuitenkin selvittää asiaa. Melkein joka vuosi on tainnut maksu nousta.
On S-pankki ilmainen. Meillä mies on se varsinainen asiakasomistaja, mä olen rinnakkaisjäsen, enkä ole euroakaan maksanut S-pankin pauveluista.
OP:lla verkkopankki, useita käyttötilejä ja yksi kortti 3,95e/kk.
S-pankki ilmainen asiakasomistajille (ja rinnakkaisjäsenille).
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Popissa 5,25.
Siihen sisältyy 2 tiliä (käyttö ja säästö), visa ja nettipankki. Ässäkin on, se on ilmainen rinnakkaisomistajallekin.
Otan aina liiat tonnit käteiseksi. Minun rajoilla eivät palatseja pystytä eivät tulosta tee, parhaatkin vaivannäkijät? Käteisen käyttö ei ole kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Popissa 5,25.
Siihen sisältyy 2 tiliä (käyttö ja säästö), visa ja nettipankki. Ässäkin on, se on ilmainen rinnakkaisomistajallekin.
Eli samat kuin mulla. Mulla on tähän asti ollut 5 e/kk, mutta seuraava kk/maksu nousee siihen 7,40 euroon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On S-pankki ilmainen. Meillä mies on se varsinainen asiakasomistaja, mä olen rinnakkaisjäsen, enkä ole euroakaan maksanut S-pankin pauveluista.
Sama meillä.
Olin 25 vuotta OP:n asiakas, mutta kun rupesivat hilaamaan hintoja ylöspäin (ja vielä useamman kerran vuodessa!) niin sain tarpeekseni ja vaihdoin S-pankkiin.
POP-vakuutus nosti auton vakuutuksen hintaa tuosta noin vaan 100€, lähti vakuutus samantien vaihtoon. Nyt vakuutus samoilla ehdoilla 200€ halvempi kuin POP olisi ollut.
S-pankkiin vaan. Ei maksa mitään asiakasomistajalle. Hyvin tyytyväinen olen ollut, kun Nordealta vaihdoin pois.
Mulla on Pop pankissa pelkät verkkopankkitunnukset. Kuukausimaksu 4,50. Vaihdoin pankkia, kun huomasin, että laskujen maksamisestakin meni maksu.
Toinen tili op:ssa. Siellä maksut 7,75.
Mulla OP enkä ole koskaan maksanut mitään kuukausimaksuja, menee bonuksista automaattisesti.
On tosiaan turha ulista Osuuspankin maksuista, kuten moni täällä ja muissa netin pankkiketjuissa tekee. OP on osuuskunta kuten s-ryhmäkin. Itse en ole Osuuspankille ole joutunut maksamaan penniäkään palvelumaksuja ikiaikoihin, vaan rahaa tulee sieltäpäin tilille. Osuusmaksu kuittaantui aikanaan n. vuodessa, vaikkei ollut edes lainaa tai vakuutuksia OP:ssä.
Tavallaan S-ryhmän monopoliasema suomessa huolestuttaa, siksi ei erityisemmin huvittaisi siirtää pankkitoimintojakin sinne.
Mä oon Nordean premium-asiakas. Eikä ole mitään kuukausikuluja palveluista.
Ainahan ne pankit voi kilpailuttaa.