Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ehkä värjätä hiukset tummiksi mutta oon koko ikäni ollut blondi ja ikää nyt 44v

Vierailija
05.05.2022 |

Mistä tietää sopiiko tummat hiukset paremmin? Kannattaako värjätä itse vai kampaamo?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoista.

L O L

Vierailija
2/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule osta kaupasta musta väri ja pane se päähäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista värjäystä sanotaan tekoälyksi.

Vierailija
4/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tänään 5.5.2022

Mun ex aviomieheni syntymäpäivä.

Jukka,onneksi olkoon !!

Vierailija
5/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suolle tyhmine aloituksineen.

Vierailija
6/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon typerin aloitus.

Vierailija
7/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa tummia. Se vanhentaa ja koventaa eli suomeksi rumentaa. Aina kun joku tuttu on värjännyt hiuksensa tummemmiksi, olen huomannut sen olevan huono valinta. Pysy vaaleana, jos haluat olla eduksesi.

Tummat käyvät heille jotka ovat luonnostaan tummia, ei muille.

Vierailija
8/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää 👍

Vierailija
9/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata laittaa tummia. Se vanhentaa ja koventaa eli suomeksi rumentaa. Aina kun joku tuttu on värjännyt hiuksensa tummemmiksi, olen huomannut sen olevan huono valinta. Pysy vaaleana, jos haluat olla eduksesi.

Kyse ei ole nyt siitä, mikä näyttää hyvältä. Vaan siitä, että ap HALUAA tummat hiukset. Palstalta on opittu, että jotkut ovat sitä mieltä, että mitä rumempi miesten mielestä, sitä parempi. Siispä kaupan purkista mustaa päähän.

Vierailija
10/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palanderin riinis on just hyvä esimerkki miksi älä tee niin......

Vierailija
11/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää vain yhdellä tavalla, eli väriä päähän. Parissa vuodessa väri kasvaa ulos, eli mitään peruuttamatonta virhettä et voi tehdä.

Itse en tekisi vastaavaa, koska tiedän että tulisin katumaan koska se ei varmasti sopisi minulle.

Vierailija
12/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle ehdottomasti, jollekin hyvälle. Minkä sävyinen iho ja silmät sulla on, mikä sävy kävisi niihin? Ei ehkä kannata aloittaa liian tummalla ja kylmällä värillä. Kokeile jotain vaaleanruskeaa ensin, jos tykkäät niin voit seuraavalla kerralla tummentaa lisää.

Vierailija
13/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanruskea sävy sopii melkein kaikille. Musta taas on hyvin jyrkkä ja näyttää harvalla hyvältä.

Vierailija
14/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle ei sovi vaalea väri, vaikka tekoblondit niin kuvittelevat. Ei sovi ihon väriin, eikä muutenkaan. Järkyttäviä on monien vaaleat hiukset.

Vierailija
15/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh. Blondeilla aina kivempaa.

Vierailija
16/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalle ehdottomasti, jollekin hyvälle. Minkä sävyinen iho ja silmät sulla on, mikä sävy kävisi niihin? Ei ehkä kannata aloittaa liian tummalla ja kylmällä värillä. Kokeile jotain vaaleanruskeaa ensin, jos tykkäät niin voit seuraavalla kerralla tummentaa lisää.

Ei kun sellainen liilanmusta kestoväri heti päähän.

Vierailija
17/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit?

Vierailija
18/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meh. Blondeilla aina kivempaa.

Meh. Tämäkin kulahtanut höpöhöpö lausunta on kumottu. Et sitten sitä tiennyt, vaan värjäät hampaat irvessä hiuksiasi blondiksi, vaikka hiukset on jo huonossa kunnossa ja se väri ei muutenkaan sinulle sovi.

Vierailija
19/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa muuten Hunter Tylo, vaaleana ei minkään näköinen ! Purkkivaaleita tusinablondeja ihan liikaa. Eivätkä ole minkään näköisiä.

Vierailija
20/28 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohuet vai paksut hiukset ? Ohuet hiukset mustina on ikävä juttu, varsinkin jos päänahka paistaa läpi. Onko vielä valkoinen päänahka?

Monta seikkaa vaikuttaa, mutta ainahan hiukset saa värjättyä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän